PDA

View Full Version : 'Interesting' Teal Civic



Ben
04-15-2003, 01:08 PM
Originally posted by izzoblitzo
well, hey. thats pushin it.

I've also seen a teal civic hatch with chrome fenders, tezzas, 'chainlink' steering wheel and HUGE white nike swoosh sprawled out on the back window.


Located in this thread: http://forums.beyond.ca/showthread.php?s=&threadid=13761


Bah bah bum di baw baw bweeeeeeeeeee

B17a
04-15-2003, 01:26 PM
I love that gas tank lid sticker, I want one !!!! Is it for sale too? Mon dieu!!

GTS Jeff
04-15-2003, 01:46 PM
hahaha such things exist in calgary?

kevie88
04-15-2003, 01:49 PM
Ralph.

szw
04-15-2003, 02:04 PM
is that across from western?

^SkylinE^
04-15-2003, 02:10 PM
That one of the nicer ones i've seen around .
BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

ZorroAMG
04-15-2003, 02:23 PM
Originally posted by ^SkylinE^
That one of the nicer ones i've seen around .
BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

don't you mean "ricer" lol

^SkylinE^
04-15-2003, 02:25 PM
Ricer would work to hahahah!!!

redevil
04-15-2003, 02:44 PM
There is one here in Calgary with BC plates and the nike symbol. That is sooooooooo old school. I guess "Just do it!"

Blue Devil 2
04-15-2003, 03:39 PM
k yo, what if it was your car that people were taking pictures of and posting on the internet for everyone to make fun of? :thumbsdow

jdmakkord
04-15-2003, 03:44 PM
Originally posted by Blue Devil 2
k yo, what if it was your car that people were taking pictures of and posting on the internet for everyone to make fun of? :thumbsdow

Guess you have to learn one way or another

Blue Devil 2
04-15-2003, 03:48 PM
Ok why not go tell the guy to his face that his car looks funny?

Ben
04-15-2003, 03:53 PM
I just posted the pic of a car that was mentioned in another thread.

jdmakkord
04-15-2003, 03:54 PM
Originally posted by Blue Devil 2
Ok why not go tell the guy to his face that his car looks funny?

I generally laugh at shitty cars, and If I am so inclined, I may even tell them how to improve on it. Now of course there are some helpless cars in town too.

boi-alien
04-15-2003, 04:28 PM
Originally posted by jdmakkord
Now of course there are some helpless cars in town too. :werd:
like that one accord i see around town, widemouth, bondo and shit all over it. he should take that thing to the dump! :rofl:

04-15-2003, 04:38 PM
hes big, black, and i dont think he take shit from any of you.. ahah... i seen him driving it.. in kengiston

benyl
04-15-2003, 06:34 PM
got to love those Nike swooshes. The best ones I have seen were in the middle east. There are some serious ricers (wheeties) there. They put the sticker on upside down!!!

. _
/._.\
\/..\ \
......\ \
........\|

Like my crappy ASCII art? LOL

three.eighteen.
04-15-2003, 06:40 PM
i think the worst part is he started with a teal car...

civic_stylez
04-15-2003, 10:05 PM
the best part has got to be the pro lowrider chain steering wheel.

izzoblitzo
04-15-2003, 11:23 PM
hey! someone found my post about it. *L*

I think he uses 17th as a transportation route very often.. prolly works in the vincinity.. my office is on 17th, and he buzzes by my window (its pretty loud) every few days.. that I catch anyway.. I think he's latino.. or just tanned.. big buff guy with brown hair. Those wheels are actually really chrome in person.. and as for the nike swoosh.. the angle on it is so high, its a check mark.

Speaking of chrome fender trim/chrome door trim, I saw a black sunfire a lil while back that had all those chrome tims too.. my god.. it had silver strips on the windshield to make it look like some kind of sunfire widescreen edition or something... and 45degree wiper conversion. Black car, chrome trim, silver and white decals.

What are those gas lid things all about? Its kinda like saying, you wanted to have one, but you cant get one, so you might as well get a sticker and make it look like you have one..

I saw a black RSX with korean writing all over it, and aluminum splitters on the front bumper.. AND the rear bumper.. going the other way!! its bone stock with the exception of stickers and add-ons. It has one of those gas lid decals on it, and someone flipped open his gas lid and left it like that.

Redlyne_mr2
04-16-2003, 01:15 AM
That car is fucking cash baby

shadowz
04-16-2003, 02:32 AM
Ohhh JDM eg

nismodrifter
04-16-2003, 02:34 AM
Originally posted by izzoblitzo
it had silver strips on the windshield to make it look like some kind of sunfire widescreen edition or something...

ahahahahahhahah