PDA

View Full Version : silver spoon? integra



l/l/rX
10-29-2003, 07:10 PM
aww man you know its time to store your summer cars away, when you start hearing your jdm lip (i think?) grind on the ice :( ahaha

it was a silver integra...with a spoon sticker over a N1 style exhaust, with some advan stickers under the side view mirrors.

i was waiting for my bus this morning damn FREEZING my ass off outside...i see this integra come by and you know how there are like tracks on the ground...well the middle part is of course higher...he drives by REALLY sloow trying to be careful...but i still hear the scraping to his front end on the ice >_< i was like aww man that sucks ahaha.

well guys STORE YOUR CARS soo that i dont have to go through the agony of having to see nice cars scraping along the ice :( it sucks.

Seanith
10-29-2003, 07:54 PM
i could hear my undercarriage scraping on shit but i don't know if my lip was.. btw i'm not the spoon guy, i drive a fork civic :)

air_mikey
10-29-2003, 08:23 PM
Originally posted by ~$eanith~
i could hear my undercarriage scraping on shit
:werd: sounds horrible:thumbsdow

shadowz
10-30-2003, 02:20 AM
Ya i know the guy that car is tight,

4G63Power
10-30-2003, 02:50 AM
Originally posted by shadowz
Ya i know the guy that car is tight,

haha...yeah you know that guy all too well

^SkylinE^
10-30-2003, 03:31 AM
I finally got my lip on and now i think i have to take it off? I might just raise my car all the way up anyone have problems with fiberglass lips breaking?

littledan
10-30-2003, 11:06 AM
haah even in the summer i scare people walking by my car when i go over speedbumps.... *scrrraaapeppe* ouch

GT2NV
10-30-2003, 05:12 PM
thats robins car he works at autozeal, nice guy too

shadowz
10-30-2003, 05:19 PM
nope actually its a different car, its a USDM integra 98+ has a full OEM kit , OEM wing, spoon wheels, and a few other goodies

Chester
10-30-2003, 05:20 PM
hey jarett to bad you copied that "I run shit like diaareeeaaa" from me slat

DJ Lazy
10-30-2003, 05:29 PM
That integra is tight.... the guy goes to SAIT, parked next to him... hmmm 2 days ago... Sweet car, and its got NO interior from the driver/passenger seats back... :D

Such a smooth car... :bigpimp:

buh_buh
10-30-2003, 05:29 PM
Originally posted by black94gt
thats robins car he works at autozeal, nice guy too Robin's car is now Nick's car, and Autozeal is now gone. Welcome to 2003 though:D

4G63Power
10-30-2003, 05:33 PM
Originally posted by buh_buh
Robin's car is now Nick's car

For now.

Nick goes through cars like crazy, by the time I finish writing this post he has probably already sold the teg and bought something else. :rofl:

ADVAN
10-30-2003, 10:46 PM
Now that silver integra is wingless !!!!

GT2NV
10-30-2003, 11:05 PM
Originally posted by buh_buh
Robin's car is now Nick's car, and Autozeal is now gone. Welcome to 2003 though:D :rofl: :rofl: :rofl:
haha shit, last time i talked to him he said he was selling it and as well i havent been to autozeal in a loooong time, give me a break,lol:tongue:

xkon
10-30-2003, 11:48 PM
Originally posted by ^SkylinE^
I finally got my lip on and now i think i have to take it off? I might just raise my car all the way up anyone have problems with fiberglass lips breaking?

ohhh yes

My GTP's lip broke off in that May storm 2 Mays ago... had to pick it up off the road and throw it in the backseat :thumbsdow

worked good at clearing my driveway before it broke though!

shadowz
10-31-2003, 02:33 AM
Originally posted by ADVAN
Now that silver integra is wingless !!!!

wicked!!!

l/l/rX
10-31-2003, 06:45 PM
Originally posted by Chester
hey jarett to bad you copied that &quot;I run shit like diaareeeaaa&quot; from me slat


ahahaha that's why it's "quoted" ahahaha fine fine i'll write -chester beside it =P i've gotten a few comments from it too =)

l/l/rX
10-31-2003, 06:50 PM
Originally posted by shadowz


wicked!!!


sooo that silver integra im talking about is now your car? (sorrie im kind of lost..:nut: )

shadowz
10-31-2003, 07:01 PM
No mine only looks similar cause the car is silver and my is also silver, his has USDM front clip while mine has the JDM front clip, I have a gross body kit, his is a nice OEM body kit

shadowz
10-31-2003, 07:30 PM
Heres a pic of his car ,and a pic of my car

http://forums.beyond.ca/i/9/DSCN2380.jpg
http://www.psylence.com/Automotive/SCNCalgary03/images/057.jpg

Redlyne_mr2
10-31-2003, 11:15 PM
Nice Nick , must kick ass to have 2 very well built show quality vehicles

l/l/rX
11-01-2003, 12:48 AM
Originally posted by shadowz
No mine only looks similar cause the car is silver and my is also silver, his has USDM front clip while mine has the JDM front clip, I have a gross body kit, his is a nice OEM body kit

ahh yep that would be him. it was sad hearing that front clip scrape on the ground :( anyways thats passed...nice cars you have shadowz. :hitit:

Chester
11-01-2003, 01:48 AM
how long has he had the integra? i always see it

shadowz
11-01-2003, 03:44 AM
Ryan: its alright, kinda wish I had a 4runner or something, these roads this year are killing my back,

Chester: I believe hes had his car for about 3-4 years now

ADVAN
11-01-2003, 04:28 AM
this is his new looking

shadowz
11-01-2003, 04:36 AM
Very nice, I wish I still had those wheels

INITIALD
11-01-2003, 01:08 PM
Yes, yes you do!:)

Chester
11-01-2003, 03:50 PM
Originally posted by shadowz
Chester: I believe hes had his car for about 3-4 years now [/B]

i thought so, i've been seeing his car for years, he lives in the circle next to me

Hash_man
11-01-2003, 08:36 PM
Thats awesome that u have those 2 wicked cars now nick. Niiice.


Yes, yes you do!

I knew it.. I wasn't a 100% sure that it was ur car, but thats awesome man... makes me smile every time I drive to school. The paint color is just amazing.

topher91
11-02-2003, 12:35 AM
Originally posted by shadowz
I have a gross body kit, his is a nice OEM body kit

hahaha.....gross indeed!!!:nut:

INITIALD
11-02-2003, 01:42 AM
I knew it.. I wasn't a 100% sure that it was ur car, but thats awesome man... makes me smile every time I drive to school. The paint color is just amazing.

Thanks dude, i live down the street from you i think:)

Hash_man
11-02-2003, 03:26 AM
Yup. Very nice choice on a car. And just out of curiousity... do you know what the colour of the car is called? its amazing.

shadowz
11-02-2003, 04:52 AM
NSX Imola Orange

GT2NV
11-03-2003, 10:09 AM
Originally posted by INITIALD
Yes, yes you do!:)
pimped:bigpimp:

Gondi Stylez
11-03-2003, 11:26 AM
now nick is even more of a high roller!! 2 amazing cars!! love the new dc4 nick!!

Spoon_r
11-05-2003, 11:08 PM
i know this guy, he used to drive a 94-95 civic se w/ exhaust, and he keep telling eveyone that he beat a mustang at 1/4 miles...
u think?????
8P

INITIALD
11-07-2003, 08:56 PM
Originally posted by Spoon_r
i know this guy, he used to drive a 94-95 civic se w/ exhaust, and he keep telling eveyone that he beat a mustang at 1/4 miles...
u think?????
8P

Who are you refering to?

shadowz
11-09-2003, 01:28 AM
Originally posted by Spoon_r
i know this guy, he used to drive a 94-95 civic se w/ exhaust, and he keep telling eveyone that he beat a mustang at 1/4 miles...
u think?????
8P

Yes I believe he had a civic before

11-09-2003, 01:35 AM
mine got stuck first night it snowed... wouldnt move coz of the stupid snow plow.. fuck i wish i was driving it right now... it looks fun.... D SESH