PDA

View Full Version : Fluidic digital driving like an ass



knees scrapin'
11-16-2003, 09:07 PM
I know this is kinda late but, friday night I was drivin home from work. Going a few over speed when a dark color 328 IS with a Golf 16v tailing pulls right up on my ass, then decides its a good thing to pull out, pass me and then cut me off. Im talkin right the fuck off.

Now when I see someone driving there car like it should be driven, cool. Im easy with that. But when I got my girl in the ride and theres a shit load of traffic around, use your fuckin head.

The worst thing is, it was a member on this board. Can't mistake a licence plate, - FLUIDIC -. I ain't calling you out, but shit man dont be fuckin around with a worded plate. Its easy to find a vanity plate. People don't forget that shit.

Like I said its cool to rip on your ride, but use your damn head. If I didn't have my girl with me... fuck, anyway.

Watch youself.

Just had to vent.

:banghead:

04blackMAX
11-16-2003, 09:30 PM
hahaha what a dumbass

Seanith
11-16-2003, 09:32 PM
lol i wonder who that could be :eek: :rofl:

Hollywood
11-16-2003, 09:34 PM
hahahaaha

Hakkola
11-16-2003, 09:35 PM
He got his new car??? Sweet... ahem... bad fluidic!

R-Audi
11-16-2003, 09:36 PM
I guess that means Peter got a new car then????

Congrats on the new car, but SHAME on you!

ryder_23
11-16-2003, 09:45 PM
your not the one in the red truck were you? oh ya what road were you on?

illeagle
11-16-2003, 09:48 PM
Has a New car? sounds like he's gonna lose it...

Weapon_R
11-16-2003, 09:51 PM
Originally posted by 04blackMAX
328 with golf tails??????..HUH????

No, he said there was a BMW 328is and a 16v VW Golf trailing the BMW ...

Wonder who that was ...

Seanith
11-16-2003, 09:55 PM
Originally posted by Weapon_R


No, he said there was a BMW 328is and a 16v VW Golf trailing the BMW ...

Wonder who that was ...

fluidic and ben?! couldn't be :rofl:

itsnotaDUB
11-16-2003, 09:56 PM
damn euro car drivers thinkin this is the autobahn and sheit, lol. i aint hattin on anyone, my dub is parked........

cocoabrova
11-16-2003, 09:59 PM
Keep it at the track dammit:thumbsup:
:rofl:

Superesc
11-16-2003, 10:03 PM
Banned!

04blackMAX
11-16-2003, 10:06 PM
musta been a 2.50 high ball special at boys town, hence the hurry


haha

googe
11-16-2003, 10:11 PM
Ouch, a moderator even

People who have given other people shit for doing the same thing to them

I think its time to open your mouth and switch feet! :D

knees scrapin'
11-16-2003, 10:11 PM
Originally posted by ryder_23
your not the one in the red truck were you? oh ya what road were you on?

No.

RSeXy
11-16-2003, 10:19 PM
Originally posted by 04blackMAX
musta been a 2.50 high ball special at boys town, hence the hurry


haha


haha..ouch!


FD is a pretty crazy driver...or so i've heard from other people. geez, calm down and no need to be an ass on the road, especially with all the ice..and you should know better!

szw
11-16-2003, 10:23 PM
i like the title change haha

Spenser
11-16-2003, 10:29 PM
so, Was it ben?

VWhooligan
11-16-2003, 10:30 PM
i'm laughing so hard right now.

Redlyne_mr2
11-16-2003, 10:33 PM
Flui-dicinhismouth is going to learn the hard way one day

VWbloke
11-16-2003, 10:35 PM
Originally posted by 04blackMAX
musta been a 2.50 high ball special at boys town, hence the hurry


haha

lol - good stuff.

It's true - Peter, you're one of the worst, reckless drivers I've ever seen. Then again, you're only 19, so maybe a few more years down the road and you might improve...

Superesc
11-16-2003, 10:37 PM
Originally posted by googe
Ouch, a moderator even

People who have given other people shit for doing the same thing to them

I think its time to open your mouth and switch feet! :D

FD is not a moderator.

VWhooligan
11-16-2003, 10:39 PM
maybe he'll set a record of how quick he can crash a car? how long did his black jetta last?

CRXguy
11-16-2003, 10:44 PM
Originally posted by Superesc


FD is not a moderator.

I think he meant Ben. :rofl: :rofl:

Excellent thread! hahahahahahaha

11-16-2003, 10:56 PM
yeah hes done a ricer fly by on me... ahha that kid is hard

VWbloke
11-16-2003, 10:58 PM
Originally posted by SpoonEK9
... ahha that kid is hard

No, that kid is a fag.

GTS Jeff
11-16-2003, 11:03 PM
i was in a car that the fattie was driving once. fuckin scary.

Pete92SL
11-16-2003, 11:14 PM
Fluidic is a nice guy. Everyone makes mistakes.

Pete

redline_13000
11-16-2003, 11:26 PM
lol

link785
11-16-2003, 11:34 PM
Originally posted by Pete92SL
Fluidic is a nice guy.

FD is pretty nice, met him in person a few times. Can't comment on his driving, never drove with him.

Ekliptix
11-16-2003, 11:41 PM
Good thing no one else here ever drives aggressively.

:rolleyes:

buh_buh
11-16-2003, 11:44 PM
Originally posted by Ekliptix
Good thing no one else here ever drives aggressively.

:rolleyes: People here do, just not in a stupid way.:banghead:

GTS Jeff
11-16-2003, 11:51 PM
Originally posted by Pete92SL
Fluidic is a nice guy. no he isnt. i could go on and on about how he isnt a nice guy.

should i?

Ben
11-16-2003, 11:57 PM
I dont recall cutting anyone off...more clarification would help.

redline_13000
11-16-2003, 11:58 PM
Originally posted by GTS Jeff
no he isnt. i could go on and on about how he isnt a nice guy.

should i?

:drama: ...ya ya ya ya:thumbsup: :thumbsup:

Ekliptix
11-17-2003, 12:04 AM
Originally posted by buh_buh
People here do, just not in a stupid way.:banghead:

Tailgateing is stupid imo.
But most aggressive drivers think that they are also 'good' and in control of everything when driving aggressively.

I'm just saying that some people would say that the way you or I drive in stupid too, even if we think it's just 'aggressive'.

Ekliptix
11-17-2003, 12:05 AM
Oh, this thread is going to be locked eventually, I predict.

buh_buh
11-17-2003, 12:07 AM
haha I'll keep it open until I hear the truth from FD!

ryder_23
11-17-2003, 12:11 AM
Originally posted by Ben
I dont recall cutting anyone off...more clarification would help.

I think its the guy in the red truck who was driving like schumacher(sp) down mcleod...lol, hes telling everyone it was fd when it really was him....:rofl:

E36M3
11-17-2003, 12:12 AM
It sounds like you might be justified in being upset, but I think it is probably just a matter of playing with a new toy.

I know myself, being the assclown that I am, spun a 97 328is while test driving it when I was that age.

At least you have the opportunity to bitch about it so that he realizes what he did -- my guess is that he didn't even realize he did it and will become more careful after reading this.

Ben
11-17-2003, 12:16 AM
I'll be the first to admit that I drive in a spirited fashion. Most people are hipocrites to say "bad!" when they too have done something questonable behind the wheel, but I can garuntee it wasn't street racing or anything fuckin dumb like that. Its not like we were down at the timmys @ 72nd looking for people to race, as a matter of fact FD and myself were heading downtown to the 8th and 8th clinic because his passenger was suffering fron acute trama to his inner ear and we were a bit eager to get down there. Call it what you will, but I honestly dont recall cutting anyone off.

And for the fucker that said I was going to Boystown, eat my ass with a silver spoon, we ended up doing some photographs of Peters car on the top of a Parkade. Hardly Smoking poll as you must have been to know their drink specials ;)

http://www.psylence.com/Junk/fd328is01.jpg

kaput
11-17-2003, 12:33 AM
He's only 19 and drives a car like that?! HOW!

Fluidic
11-17-2003, 12:34 AM
Sold my Jetta, bought the car, cash leftover, paid for gas.

max_boost
11-17-2003, 12:55 AM
I like the Jetta more, nicest one in the city. You have a lot of work to do if you want the E36 to attain that title :D

thich
11-17-2003, 12:56 AM
dude..... you're only 19??
i swear you were older than me by a few years....
i guess you can't judge a book by its cover

buh_buh
11-17-2003, 12:59 AM
Originally posted by max_boost
I like the Jetta more, nicest one in the city. You have a lot of work to do if you want the E36 to attain that title :D :bullshit:
I dont think its even possible with a certain black cab in the city.

Ben
11-17-2003, 01:02 AM
mmmmm, yes, that is a hot car buhbuh.


In any case, is there anything else you would like to Accuse Peter or myself of, or is all the info pretty clear? I think so.

max_boost
11-17-2003, 01:04 AM
Originally posted by buh_buh
:bullshit:
I dont think its even possible with a certain black cab in the city. Even if he wanted the nicest coupe he has a lot of work to do. But FD mods his car pretty fast so we'll see what happens haha

But your right, ScCab is king of E36's:clap:

Ben
11-17-2003, 01:09 AM
THe boys at TUNERWORKS also have some pretty nice BMW's...its a big happy family.

Talies R
11-17-2003, 01:45 AM
Originally posted by knees scrapin'

Like I said its cool to rip on your ride, but use your damn head. If I didn't have my girl with me... fuck, anyway.

Watch youself.


Why don't you use your damn head and not make threatening comments? What are you saying you would of done if you didn't have your girl with you? If you have a problem with "Fluidic" why not PM him? Everyone who's bashing him are just sheep anyways.

lam-boy
11-17-2003, 01:56 AM
not trying to start nothing but i've seen the way some members drive on this board.

haha i can't say that im a perfect driver myself but yeah somtimes we just gotta keep the "Quick" acceleration down a bit off a light...heh

Hakkola
11-17-2003, 02:43 AM
Originally posted by thich
dude..... you're only 19??
i swear you were older than me by a few years....
i guess you can't judge a book by its cover

:werd: WTF??

anyway, I drive spirited as well, I'll admit, and Peter does seem like a pretty nice guy. I'm nicer though, when I cut people off I wave. :angel:

rage2
11-17-2003, 02:53 AM
And that's why I drive my Civic :thumbsup:

As some ppl say... "Undercover" haha.

itsnotaDUB
11-17-2003, 03:30 AM
omg. raggin on Peter, is bull shit this should have stayed to a pm. their is no reason to bust his balls on the page. everyone has drove fast and agressive, a simple PM would have been fine, i find nothing wrong with peter the one time i met him. common he cant be a jerk he drives euro, ... lol

kenny
11-17-2003, 03:32 AM
Anyways, this can be taken care of in PM now because I really wanna use this smiley.

:closed: