PDA

View Full Version : Spotted: shadowz s2000



rage2
07-15-2011, 01:06 PM
http://i1213.photobucket.com/albums/cc475/rage2amg/52838025.jpg

http://i1213.photobucket.com/albums/cc475/rage2amg/de013488.jpg

Heatscore: 500

Type_S1
07-15-2011, 01:14 PM
Not digging what has been done to that body at all....

roopi
07-15-2011, 01:15 PM
Love that restaurant!

nykz
07-15-2011, 01:21 PM
Favourite S2K in town. :love:

1-Bar
07-15-2011, 01:25 PM
love that whip!

jaylo
07-15-2011, 01:32 PM
Originally posted by Type_S1
Not digging what has been done to that body at all....

Haters gonna hate...

CMW403
07-15-2011, 02:35 PM
Originally posted by Type_S1
Not digging what has been done to that body at all....

Really?

That is by far my favorite s2k body kit. The widebody may be a little much but I think the fenders are fucking sick. HondaTuning featured a white s2k with this kit minus the widebody and I still drool over the fold out.

Nice car shadowz.

gt2871r
07-15-2011, 02:38 PM
Car is sick, but the wing is BIG FOIG

07-15-2011, 02:38 PM
Big FOIG.

Not digging this s2000 at all, reminds me of a team hybrid eclipse.
:poosie:

Skyline_Addict
07-15-2011, 02:39 PM
:poosie:

shadowz
07-15-2011, 02:40 PM
Originally posted by CMW403


Really?

That is by far my favorite s2k body kit. The widebody may be a little much but I think the fenders are fucking sick. HondaTuning featured a white s2k with this kit minus the widebody and I still drool over the fold out.

Nice car shadowz.

Thanks so much, my Honda Tuning feature will be out on the 19th. Rage is just trying to deflect his heatscore level 1400 lol.

@spoon

1-604-555-RUSH

07-15-2011, 02:41 PM
Originally posted by shadowz


@spoon

1-604-555-RUSH

HOLLLLYYYY!!!

interlude
07-15-2011, 02:49 PM
Heatscore count:

shadowz: 500

rage2: 1400, watch wrist shot +100 points. totaling 1500 for today.

http://i118.photobucket.com/albums/o93/shadowz940/photo.jpg

Skyline_Addict
07-15-2011, 02:52 PM
too many ballers in one photo.

CMW403
07-15-2011, 02:52 PM
Originally posted by shadowz


Thanks so much, my Honda Tuning feature will be out on the 19th. Rage is just trying to deflect his heatscore level 1400 lol.



Awesome, looking forward to it man. If you get the issue before it hits the shelves you should definitely scan that bitch and put it in this thread.

shadowz
07-15-2011, 02:55 PM
Originally posted by CMW403


Awesome, looking forward to it man. If you get the issue before it hits the shelves you should definitely scan that bitch and put it in this thread.

Lol PM me a e-mail address I'll send you a copy

Mibz
07-15-2011, 03:04 PM
Originally posted by [email protected]


HOLLLLYYYY!!! ANGELINA JOLIIIIIIIIIIIIIIIIIE

LongCity
07-15-2011, 03:06 PM
Originally posted by [email protected]


HOLLLLYYYY!!!

Angelina Jooooolie!

LongCity
07-15-2011, 03:07 PM
... Fuck hahah

07-15-2011, 03:10 PM
Originally posted by LongCity
... Fuck hahah

DO YOU WANT ME TO CALL MY SURREY BOYS TO COME AND SMASH YOU?

Mibz
07-15-2011, 03:12 PM
Originally posted by LongCity
... Fuck hahah Jinx, heat score -15. For both of us.

LongCity
07-15-2011, 03:15 PM
You don't have your Surrey boys to smash me. Burnaby boys, attack!

interlude
07-15-2011, 03:18 PM
Originally posted by LongCity
You don't have your Surrey boys to smash me. Burnaby boys, attack!

Dont make me send my Forest Lawn boys to smash you!

LongCity
07-15-2011, 03:26 PM
Forest Lawn doesn't exist in AZN GANGSTER. BIG FOIG!

interlude
07-15-2011, 03:29 PM
Originally posted by LongCity
Forestes Lawn doesn't exist in AZN GANGSTER. BIG FOIG! Royal Oak?

LongCity
07-15-2011, 03:33 PM
Now I'm wondering if you even know where these jokes are coming from or just trying to join in on the fun... Haha

gyu
07-15-2011, 03:38 PM
Didn't know so many of you guys watch Chengman lol

But that's a really sick S2K :drool:

shadowz
07-15-2011, 03:38 PM
Originally posted by LongCity
Now I'm wondering if you even know where these jokes are coming from or just trying to join in on the fun... Haha

Lol he knows, he's just straying away from the real characters,

interlude
07-15-2011, 03:40 PM
Originally posted by LongCity
Now I'm wondering if you even know where these jokes are coming from or just trying to join in on the fun... Haha

LOL.. yes.. yes I do.



BIG FOIG!!!!!!!!!!

LongCity
07-15-2011, 03:50 PM
No pecs. No sex.
Stampede for LGs?!

eglove
07-15-2011, 06:10 PM
I feal speshul cuz I has shadowz old spoon seats in Mai car. Sew cool!

Shlade
07-15-2011, 06:44 PM
wtf are all of you talking about...?

[Yu]
07-15-2011, 07:09 PM
QAomqXyjgcA&feature=channel_video_title

For Shlade

LongCity
07-15-2011, 07:26 PM
Originally posted by Shlade
wtf are all of you talking about...?

BIIIIIG FOIG!

Redlyne_mr2
07-15-2011, 07:30 PM
How come all you asians have money and nice cars and us white guys are poor?

troi.oi
07-15-2011, 07:37 PM
its PNE or playland for LGS :D

gqboy322
07-15-2011, 07:38 PM
Not all asians drive a nice cars on here :(

benyl
07-15-2011, 07:43 PM
Originally posted by Redlyne_mr2
How come all you asians have money and nice cars and us white guys are poor?


They are all drug dealers. Didn't you know? White people are drug users. Haha

max_boost
07-15-2011, 07:45 PM
Originally posted by benyl



They are all drug dealers. Didn't you know? White people are drug users. Haha :werd:

:rofl:

troi.oi
07-15-2011, 07:45 PM
http://www.youtube.com/watch?v=VGxTwiSj9gE

88CRX
07-15-2011, 08:18 PM
Originally posted by Redlyne_mr2
How come all you asians have money and nice cars and us white guys are poor?

Lol

ekguy
07-15-2011, 10:35 PM
i think with a more subtle wing it would really set it off. On this thing im sure it's functional but i still can't get over how similar they look to the cheap aluminum ones no matter how expensive they are...

The rest of that car though is completely bad ass. Would love to see this thing in person.

JimmyJones
07-15-2011, 10:54 PM
I was driving with a girl when we saw this car and she turned to me and said, " Is that the Asian bat mobile?"

For some reason I found it funny, great looking car btw.

07-15-2011, 11:56 PM
Killin it

narou
07-16-2011, 12:19 AM
Originally posted by JimmyJones
I was driving with a girl when we saw this car and she turned to me and said, " Is that the Asian bat mobile?"

For some reason I found it funny, great looking car btw.

The batmobile is badass!! So I guess that must have been a compliment eh?