PDA

View Full Version : Check out this SWEET listing in CRANSTON



JordanLotoski
03-24-2012, 11:44 AM
This just listed today, on a busier street backing north onto other homes.......

If John Wayne is your hero, this will be your dream home with built in native deco, high efficiency, cow boy, Indian atmosphere will WOW you!! Total 4 bedrooms and 4.5 bathrooms. Sculpture textured mural, wildlife crossnet mountain painted murals. Color stamped concret floor with in slab heating through out the house.Stainless steel appliances, granite counter tops with Large walk in Pantry! Industrail tankless gas hot water heater, no furnace, super air exchanger 7 times a day.Big screen projector TV in the recreation room downstairs. Heated drive way and side walk, stamped concret all around the house. Concret fence at back yard, back deck built for easy access to hot tub. 18 feet ceiling in living room, 3 side gas fireplace, most of the plants and scrubs are watered through underneath weepint tile system, solo panel hook up room in attic for water and electricity. Book an appointment today to see feature you have never dreamed of !!

offered at 999,900

Listing info
http://abmls.mlxchange.com/DotNet/Pub/EmailView.aspx?r=1330352772&s=ALB&t=ALB

http://abmls.mlxchange.com/ALBImages/29/C3514269_401_12.jpg
http://abmls.mlxchange.com/ALBImages/29/C3514269_701_12.jpg
http://abmls.mlxchange.com/ALBImages/29/C3514269_D01_12.jpg
http://abmls.mlxchange.com/ALBImages/29/C3514269_F01_12.jpg
http://abmls.mlxchange.com/ALBImages/29/C3514269_H01_12.jpg

Dumbass17
03-24-2012, 04:38 PM
BAHAHAHAH WTF

max_boost
03-24-2012, 04:42 PM
Wow. Sure is interesting. :nut:

JordanLotoski
03-24-2012, 04:50 PM
Originally posted by max_boost
Wow. Sure is interesting. :nut:

very and about 550k over priced IMO

SJW
03-24-2012, 05:17 PM
Holy sweet reno jesus.

kvg
03-24-2012, 05:28 PM
Holy:facepalm: for the million dollars does it include a full reno at sellers expense :dunno: I would think that would sell at below market

masoncgy
03-24-2012, 05:31 PM
Wow... what a shame. Nice house, ruined.

78si
03-24-2012, 05:32 PM
It would probably sell if it was in Bragg Creek on a couple acres..

roopi
03-24-2012, 05:45 PM
I could understand the decor if the owner is really into this stuff but what's with the concrete fence within the wooden fence? :dunno:

corsvette
03-24-2012, 06:23 PM
I remember a show home decorated very similar to this in Church Ranches, and i liked it. Im sure its going to be a tough sell in Cranson, not too many Cowboys looking to buy up a spread there ;)

CanmoreOrLess
03-24-2012, 06:37 PM
Some serious "Get the gimp" theme going on with the bed and whatever that closet is supposed to be. Each photo I was certain it could not get worse, oh but it does. Someone can lowball the place, tear out the "hobby gone bad" and flip it.

Seth1968
03-24-2012, 08:01 PM
Looks like a "First Nations" band leader house.

That's where our money goes...just like Africa.

Graham_A_M
03-24-2012, 08:53 PM
For $1million? Oh... okay. :nut:

Did anybody else notice the bathroom sink make to look like a watering trough made out of a log?

That whole house is just WTF...

dirtsniffer
03-24-2012, 08:56 PM
Haha holly crap that's quite the house. And the owners think that those modifications will increase the value. Rofl

cloud7
03-24-2012, 09:21 PM
Originally posted by dirtsniffer
Haha holly crap that's quite the house. And the owners think that those modifications will increase the value. Rofl

Like most car modifications, they don't add much to the value of the car when it comes time for resale.

lilmira
03-24-2012, 09:22 PM
Looks like the car had a bit of an accident.

JudasJimmy
03-24-2012, 10:24 PM
I would think this would be priced the same as a grow-op house. Maybe a bit higher with no mould, but it's a complete gut job. Thatís for sure. It must be our tax dollars at work, surly no one would use their own money to do that. :guns:

BMDUBS
03-25-2012, 10:01 AM
Thats just crazy! To pay a millon for a house in Cranston even if it were on the ridge is just insane all in itself let alone a house that is this specifically built/decorated. At a million youre already at the very narrow end of the market and then you have to find someone who appreciate/loves or is obsessed with a western theme!?

We should start a betting pool for how many DOM and final selling price! :nut:

03ozwhip
03-25-2012, 10:32 AM
dream house on the outside, a nightmare on the inside, wowwwww.

JustinMCS
03-25-2012, 11:38 AM
I like how the listing realtor can't spell "concret" either. LOL.

Darkane
03-25-2012, 01:48 PM
Hahahah.

Looks like someone planned to retire in that house.

ercchry
03-25-2012, 02:19 PM
Bahahaha, arnt the owners of that place in the circus or something? Every time I drive by there I feel bad for the neighbors since their yard looks like shit

nissanK
03-25-2012, 08:29 PM
As soon as I saw those pics, I thought of this guy:

http://blawgletter.typepad.com/.a/6a00d8341c4f7053ef011168a277d7970c-320wi

swak
03-25-2012, 08:34 PM
That house should be on the reserve.
Nice work at what they did to be honest, really really not my taste though.

xnvy
03-25-2012, 09:38 PM
Originally posted by ercchry
Bahahaha, arnt the owners of that place in the circus or something? Every time I drive by there I feel bad for the neighbors since their yard looks like shit It's funny... I drive by this house everyday and never thought anything of it... and today I find out the owners are batshit crazy. :nut:

botox
03-25-2012, 10:15 PM
Originally posted by JordanLotoski


very and about 550k over priced IMO
:rofl: Nicely done, but overdone and it's going to be a hard sell even if the price was right.

Cos
03-25-2012, 10:26 PM
.

Hallowed_point
03-26-2012, 09:20 AM
If someone wanted to stereotype Albertans, this would be the listing to use :barf:

civic_stylez
03-26-2012, 09:52 AM
Come on Jordan, flex those real estate muscles and get this baby sold at asking price... you got this.

***newly listed! Take a piece of land back from the whiteys and pick up this "warrior infused" house with a view of the great plains and sky lights to watch the great eagle soar over you. double attached garage for parking your caprice or storing your buffalo.. your call brudder!***

lilmira
03-26-2012, 09:58 AM
Just don't bury your dead pet in the backyard, it may come back. Or if that's your thing.

Graham_A_M
03-26-2012, 10:56 AM
Originally posted by civic_stylez
Come on Jordan, flex those real estate muscles and get this baby sold at asking price... you got this.

***newly listed! Take a piece of land back from the whiteys and pick up this "warrior infused" house with a view of the great plains and sky lights to watch the great eagle soar over you. double attached garage for parking your caprice or storing your buffalo.. your call brudder!*** :rofl: :rofl:

guessboi
03-26-2012, 11:32 AM
LOL. come on Jordan...bring your clients to see this show home and get this deal done. :D