Quantcast
Search Results - Beyond.ca - Car Forums - Automotive Enthusiasts Community

Search:

Type: Posts; User: Pauly Boy

Page 1 of 14 1 2 3 4

Search: Search took 0.04 seconds.

  1. Replies
    52
    Views
    1,401

    Haha, I remember seeing those stickers everywhere...

    Haha, I remember seeing those stickers everywhere when I was a kid.

    2 Dicks on the Mix was where it was at when I was but a rebellious youth.
  2. Replies
    52
    Views
    1,401

    A lot of stations had shakeups between the...

    A lot of stations had shakeups between the Rogers/iheart aquisitions & the pandemic. I listen occasionally because of my old city work truck.

    I don't know about currently salary, but back in the...
  3. Replies
    40
    Views
    1,714

    Opening up an old landfill is a horrifically bad...

    Opening up an old landfill is a horrifically bad smell. We had to trench in some gas pipes once and the smell was unbearable. Generally though, they don't have much of an odor.


    This is always...
  4. Replies
    33
    Views
    1,214

    I didn't even realize they got rid of it - The...

    I didn't even realize they got rid of it - The only time I was eating at the Dub was back when they'd have their 2 for XX Teen Burgers. Or the Spicy Mama years back -- She was delicious.

    May have...
  5. Time to bust out the 4-square.

    Time to bust out the 4-square.
  6. Replies
    2,325
    Views
    229,976

    The best Star Wars are the animated stuff, IMHO.

    The best Star Wars are the animated stuff, IMHO.
  7. Replies
    2,325
    Views
    229,976

    107471

    107471
  8. What's the bike market like with all this...

    What's the bike market like with all this nonsense? Uncle has been sitting on a Honda Goldwing for many years (early 00's model) & had mentioned it might be time to sell.

    I don't have my class 6 &...
  9. Haha. I was, but I was trying to think of...

    Haha. I was, but I was trying to think of something ridiculously awesome like all the Forza horns or "x Fortnite" crossover stuff from my son's video games, lol.
  10. Replies
    47
    Views
    1,280

    Nope. I'm straight up Mr. Pink The expectation...

    Nope. I'm straight up Mr. Pink

    The expectation of tipping is bullshit. Don't even get me started on "pre-tipping" for things like Skip/Uber. It should be for service above and beyond, not me...
  11. I can't wait to buy engine/horn sound packages. ...

    I can't wait to buy engine/horn sound packages.

    Limited edition Looney Tunes package with Speedy Gonzales running sound, Marvin spaceship sound, Roadrunner meep meep horn & the ever classic...
  12. Replies
    2,843
    Views
    127,330

    :rofl::rofl::rofl: Killy you might be getting...

    :rofl::rofl::rofl: Killy you might be getting replaced in my signature, lol
  13. My Acura has the collision detection thing that...

    My Acura has the collision detection thing that will auto apply the brakes if it thinks I'm too close. I can remember 2 distinct occasions where (1) car slammed on the brakes & (2) car didn't yeild...
  14. Replies
    104
    Views
    3,651

    The bonfire is big enough for both, let's not...

    The bonfire is big enough for both, let's not limit ourselves lads!
  15. Replies
    104
    Views
    3,651

    Greedy fucks.

    Greedy fucks.
  16. Replies
    2,843
    Views
    127,330

    Overpriced & a few questionable design choices,...

    Overpriced & a few questionable design choices, IMHO. Not nearly as bad as most at least.
  17. I've only sold 3 cars over the years, but I...

    I've only sold 3 cars over the years, but I generally try to screen out the suspect folks the same way I do on my other Kijiji/Marketplace adds.

    ie: if you can't string a proper sentence together...
  18. Replies
    2,843
    Views
    127,330

    Yikes. That's my issue with most of the...

    Yikes. That's my issue with most of the over-priced stuff in Lake Bono - It's either over-priced and in dire need of a reno or over-priced and blind people renovated it.

    I remember scoffing at my...
  19. Replies
    57
    Views
    1,995

    I'm seen enough Breaking Bad to know that that's...

    I'm seen enough Breaking Bad to know that that's a rolling meth lab. Security cameras are there to keep the crackheads from stealing the methylamine barrels.
  20. Replies
    359
    Views
    10,090

    I'm not. Guy is obv a career political shill.

    I'm not. Guy is obv a career political shill.
  21. Lead times on desirable cars is ridiculous...

    Lead times on desirable cars is ridiculous still...

    Wife was talking about how she likes cheap F150 lease, but can't justify paying full price for another truck or similar when it's up next year -...
  22. Replies
    35
    Views
    1,700

    Got our August renewal papers. Insurance went...

    Got our August renewal papers. Insurance went down surprisingly. I don't think I have to worry about overland flooding, but I will need to add the basement soon since it's complete minus the...
  23. Replies
    57
    Views
    1,995

    I looked up welfare payouts in AB & it's...

    I looked up welfare payouts in AB & it's ~10k/year. $21.5k if you're on the AISH gravy train

    Guy living like a king there either way on Buster's money.
  24. Replies
    1,188
    Views
    53,799

    Go on... I'm still running an old 780 & have...

    Go on...

    I'm still running an old 780 & have been in the market for an inexpensive replacement to tide me over until these GPU prices get back to normal...
  25. Replies
    586
    Views
    16,149

    Sticky: Like fine wine.

    Like fine wine.
  26. I was actually impressed with the Ford dealer in...

    I was actually impressed with the Ford dealer in Methbridge here on cheap F150 lease. Matched Can Clark deal. Did everything email/phone. No admin/extras after either. F&I office didn't push a thing...
  27. Replies
    586
    Views
    16,149

    Sticky: My mind was blown searching 3-0 comeback wins. ...

    My mind was blown searching 3-0 comeback wins.

    4 total in NHL (Kings in cup final most recent)
    1 in MLB (crazy Red Sox world series)
    Zero in the NBA (this one I legit had no idea)

    The Oilers...
  28. Replies
    20
    Views
    505

    Aye, SSD is an amazing improvement for any old...

    Aye, SSD is an amazing improvement for any old computer.

    You should be able to find old ram like this for relatively cheap from one of the computer recyclers/reseller shops or on Kijiji I'd...
  29. Replies
    35
    Views
    1,700

    We got that run around last year from the broker...

    We got that run around last year from the broker we were with after the actual price to register the F150 was double what they quoted and $1000 higher than the wife's RAV4 with Wawanesa... (turns out...
  30. Replies
    586
    Views
    16,149

    Sticky: Calm. The Rangers are playing great, the Bolts...

    Calm. The Rangers are playing great, the Bolts just had to make some adjustments. 1 down this afternoon, 3 more to go.

    /Insert Jordan three peat gif.
  31. Well I'm glad that's solved. Onto the next...

    Well I'm glad that's solved. Onto the next problem!
  32. Replies
    586
    Views
    16,149

    Sticky: Avs & Lightning just as I foretold at the start...

    Avs & Lightning just as I foretold at the start of all this.

    We did a playoff bracket at work (one & done) & the only thing I've been wrong on is I picked Washington & Minnesota to win their...
  33. Replies
    2,843
    Views
    127,330

    Where are we ranking those with geography...

    Where are we ranking those with geography degrees?

    Asking for a friend.
  34. Replies
    586
    Views
    16,149

    Sticky: I'm actually quite upset about this "added"...

    I'm actually quite upset about this "added" segment. I'm okay with them sponsoring/advertising the broadcast, but dedicating 2/3 minutes of discussing gambling odds during it is complete horseshit.
  35. Replies
    46
    Views
    1,521

    I forget what was first, but it was either the...

    I forget what was first, but it was either the neon plate frame or my ghetto warm air intake with a K&N bolted to exhaust pipe with rubber couplings, lol.
  36. Replies
    611
    Views
    44,310

    I don't even understand why the fuck anyone here,...

    I don't even understand why the fuck anyone here, the USA or even the NRA would be oppose responsible gun ownership with more restrictions to help prevent this shit from happening.

    I say help...
  37. Replies
    663
    Views
    44,784

    Backyard garage must be for the wife & children's...

    Backyard garage must be for the wife & children's cars - I see a Ford SUV and my lowly Acura, lol
  38. Mine finally showed up - $63. Huzzah Mine was...

    Mine finally showed up - $63. Huzzah

    Mine was legit though - That was the height of my gaming days so i was building a new computer every couple years. I still remember buying a 9800 just so I...
  39. Replies
    17
    Views
    570

    Guys, I am a statistician. ...

    Guys, I am a statistician.

    https://www.canada.ca/en/public-health/services/publications/healthy-living/breastfeeding-infographic.html
  40. Still nothing on my end. Booerns.

    Still nothing on my end. Booerns.
Results 1 to 40 of 530
Page 1 of 14 1 2 3 4