Quantcast
Search Results - Beyond.ca - Car Forums - Automotive Enthusiasts Community

Search:

Type: Posts; User: That.Guy.S30

Page 1 of 90 1 2 3 4

Search: Search took 0.25 seconds.

  1. Every shop I've been to has mentioned that there...

    Every shop I've been to has mentioned that there is a possibility of the windshield cracking due to the pressure used to fill the chip.
  2. Replies
    53
    Views
    2,306

    You are correct. Haha

    You are correct. Haha
  3. Replies
    53
    Views
    2,306

    In our family we have a 2015 G37XS, 2017 QX50,...

    In our family we have a 2015 G37XS, 2017 QX50, 2019 QX80. All very happy with them. I could care less about all that tech stuff (although all 3 cars have technology packages). Love their engines 3.7...
  4. Replies
    897
    Views
    47,886

    I never took mine off ��

    I never took mine off ��
  5. Replies
    28
    Views
    3,688

    Meh. Ive seen my grandma throw meaner hands than...

    Meh. Ive seen my grandma throw meaner hands than those two.
  6. Sorry yes. That's it. Lol

    Sorry yes. That's it. Lol
  7. When I was getting quotes for a fence last year...

    When I was getting quotes for a fence last year (new fence no teardown), the general rule of thumb was whatever your material cost was the labor cost would be pretty much the same.

    Ex. $35 /...
  8. Replies
    55
    Views
    5,103

    I think it was a year ago that he sold it. With...

    I think it was a year ago that he sold it. With the previous owner, we would chat and discuss watches. Lots of knowledge and he was willing to budge on the price. Bryn is still there which is a good...
  9. Replies
    55
    Views
    5,103

    I have a single wolf winder. It's super nice, got...

    I have a single wolf winder. It's super nice, got it at J Vair. Which is under new ownership (I haven't been there in 2 years) was surprised. Not sure if I would go back with the new owners.
  10. Replies
    369
    Views
    73,973

    I too have decided to double down. It's either we...

    I too have decided to double down. It's either we are getting Christmas gifts or not!!!
  11. Replies
    20
    Views
    1,034

    IMO because Christmas is probably the hardest...

    IMO because Christmas is probably the hardest part of the year, I would donate to the veterans food bank. That's what I'll be doing this year. It might not be much but I'm hoping to make a small...
  12. Replies
    369
    Views
    73,973

    Holding and tempted to double down!!!! That's the...

    Holding and tempted to double down!!!! That's the max boost way!!
  13. Replies
    1,052
    Views
    79,241

    Hey I'm still waiting for the Mustang to be...

    Hey I'm still waiting for the Mustang to be delivered....

    Haha why are people complaining about money? Don't have enough, go get a second job, or a third. Better yet, work in healthcare for the...
  14. Make Nissan great again!

    Make Nissan great again!
  15. Poll: It's Montreal. They bitch about anything and...

    It's Montreal. They bitch about anything and everything.
  16. Oh your telling me. My vintage Datsun will be in...

    Oh your telling me. My vintage Datsun will be in 1st gear crawling up the hill at 4500RPM. Let's see how they like it then. 2nd gear won't work, it'll die on me.
  17. Replies
    15
    Views
    662

    I'm going to miss Alonso. No one does crashes...

    I'm going to miss Alonso. No one does crashes like that guy.
  18. Replies
    44
    Views
    3,990

    Make sure it's fully loaded but with some options...

    Make sure it's fully loaded but with some options missing.
  19. Replies
    22
    Views
    1,381

    Firing Fernando will be the death of McLaren....

    Firing Fernando will be the death of McLaren. Fire Stoffel let Norris take his seat.

    There's a reason why Toyota is rigging the WEC for Alonso to win...

    Edit: have you watched the last 3...
  20. Replies
    13
    Views
    830

    Last lap dramatic failure! But honestly him and...

    Last lap dramatic failure! But honestly him and Kazuki were super fast at night
  21. Are you stepping stones poured concrete?

    Are you stepping stones poured concrete?
  22. I have 964 C4. I thoroughly enjoy my S30 more...

    I have 964 C4. I thoroughly enjoy my S30 more than the 964. IMO its a little overhyped. But the coolest part is the ownership and the people.
  23. Replies
    88
    Views
    5,520

    So how is halo supposed to protect drivers from...

    So how is halo supposed to protect drivers from incidents like Massa's injury? How does the structure handle in a full on crash like Alonso's last year?
  24. Replies
    12
    Views
    1,220

    You should try Mike at alpine autowerks. He's a...

    You should try Mike at alpine autowerks. He's a exclusive dealer for Volcano exhausts here in Canada. They are amazing Japanese exhausts. Plus he works on Porsches day in and day out.
  25. Replies
    129
    Views
    8,501

    Poll: Da beers to my knowledge was a 1 month salary...

    Da beers to my knowledge was a 1 month salary suggestion. The 3 month rule I picked up from quite a few people from the shop. Ages range from 60-90 and they all had the same answer. Does it really...
  26. Replies
    129
    Views
    8,501

    Poll: Hahaha I never asked any further...

    Hahaha I never asked any further...
  27. Replies
    129
    Views
    8,501

    Poll: I believe the gentleman's rule of thumb is 3...

    I believe the gentleman's rule of thumb is 3 months pay. This is a legit answer.
  28. Why don't you guys just buy a accord V6+6? Those...

    Why don't you guys just buy a accord V6+6? Those things are drag monsters. Probably smoke that Vette from a roll. S4/S5? Nah Vtec will take care of that.
  29. I'm super disappointed in max_boost these days....

    I'm super disappointed in max_boost these days. He used to be the king of YOLO.

    Just buy the car. Live and learn. You want something? Save up, work hard and buy it. Simple. Fuck all that saving...
  30. Replies
    48
    Views
    3,123

    J.vair is cool. Owner is a super nice guy unlike...

    J.vair is cool. Owner is a super nice guy unlike some other places with snooty salespeople. +1 for J. Vair
  31. FS : Brand new RS Watanabe R Type

    Hey guys,

    I have a set of RS Watanabe R type wheels for sale. They just landed on Halloween and was a 4 month wait.

    R type
    15x8 0 offset
    4x114.3
    Gunmetal grey
    Comes with valve stems
  32. Yup. 100%. Don't let these assholes tell you...

    Yup. 100%. Don't let these assholes tell you otherwise!
  33. Replies
    81
    Views
    8,793

    Parts are not hard to source. Just time and...

    Parts are not hard to source. Just time and money. Especially if you are looking for NOS Nissan or Japanese performance parts. Other than that you can retrofit items from other Nissan cars.
  34. Replies
    37
    Views
    2,404

    Next sub costs you 7.50 plus a 7.50 surcharge....

    Next sub costs you 7.50 plus a 7.50 surcharge. :clap:
  35. Replies
    37
    Views
    2,404

    The food industry fuckin sucks. The margin is...

    The food industry fuckin sucks. The margin is super small and once you get hit with taxes, wage increase, carbon tax, supply increase you are basically working for free.

    And when you jack up the...
  36. Replies
    363
    Views
    75,425

    Sticky: I've had different cars in at cosmos and...

    I've had different cars in at cosmos and maranello. Without going into much detail I will say Maranello by FAR.
  37. You still can! Write it off as dining and...

    You still can! Write it off as dining and entertainment.
  38. Hahaha the banks are gonna have a shit show when...

    Hahaha the banks are gonna have a shit show when corps start taking out all their money from the accounts.
  39. Poll: If trump can win, this guy might have a chance.

    If trump can win, this guy might have a chance.
  40. Garagewelt has these 3 pcs skateboards with a...

    Garagewelt has these 3 pcs skateboards with a aircooled 911and the *other* thing you are looking for. Not sure if you wanna spend that much but they are pretty friggen badass
Results 1 to 40 of 3568
Page 1 of 90 1 2 3 4