Quantcast
Search Results - Beyond.ca - Car Forums - Automotive Enthusiasts Community

Search:

Type: Posts; User: Rocket1k78

Page 1 of 45 1 2 3 4

Search: Search took 0.06 seconds.

  1. You can call it soft but if anything its smart. ...

    You can call it soft but if anything its smart. Like i said i hope you're the real deal and find him but between all your cliche movie line threats and posts about not giving a fuck who knows how...
  2. :werd: If i were a victim theres no way id want...

    :werd: If i were a victim theres no way id want any ties to a guy whos basically admitting to not giving a fuck and willing to to time to get money back. The Victim could end up in a hot mess if...
  3. Replies
    39
    Views
    789

    Funny this thread popped up, i buy phone cases...

    Funny this thread popped up, i buy phone cases for the fam on there and i just had one seller cancel it. It was cancelled last week and on the ebay site i cant even go into it to ask them to refund...
  4. Replies
    42
    Views
    1,015

    I had a 2002 954RR and that was the best...

    I had a 2002 954RR and that was the best overall/wheelie bike ive owned, it could power wheelie around 45km/hr in 1st no problem and the trunk was so big i could fit shoes in it lol My last 2 bikes...
  5. Replies
    269
    Views
    11,506

    What are the squatter rights here? Ive seen vids...

    What are the squatter rights here? Ive seen vids of people losing their house to squatters in the US
  6. Replies
    269
    Views
    11,506

    is today come out day lol whats with all this hot...

    is today come out day lol whats with all this hot dude talk
  7. Replies
    269
    Views
    11,506

    A year ago was a complete different story...

    A year ago was a complete different story compared to now. People had no idea what to expect so most buyers werent doing anything, fuck even now i dont know what to expect with all this variant talk...
  8. Not shaming on gay people but yeah that was...

    Not shaming on gay people but yeah that was definitely pretty gay. I dont know if anyone remembers but years back there was a member and he asked why he was getting all these gay ad pop ups on his...
  9. :rofl::rofl::rofl:

    :rofl::rofl::rofl:
  10. Replies
    269
    Views
    11,506

    Calgary market definitely sounds hot from all the...

    Calgary market definitely sounds hot from all the talk, as said before my bro sold his place in 2 days last month for over asking




    pick a lane:rofl:
  11. Replies
    88
    Views
    2,914

    It matters about as much as this texas thread...

    It matters about as much as this texas thread does lol And what are you talking about what can he do? My post was just showing how stupid he was
  12. I swear im not trying to be a dick or doubt you...

    I swear im not trying to be a dick or doubt you but man when you say stuff like this it feels like its such a cheesy movie lol Like i said, i really do hope you find him and please share any updates.
  13. No need to show me anything lol I really do hope...

    No need to show me anything lol I really do hope you're legit and find that bastard!
  14. Agreed. Its sound kinda far fetched with him...

    Agreed. Its sound kinda far fetched with him saying all the things about no kids/family and willing to do jail time but if hes posting his credentials this could be fucking epic.
  15. Replies
    3,084
    Views
    200,664

    You're right. Its actually $750, i havent been...

    You're right. Its actually $750, i havent been there in years so forgot the exact amount
  16. Replies
    3,084
    Views
    200,664

    Cam clark is shorting you on the referral fee lol...

    Cam clark is shorting you on the referral fee lol They offered me $700.00, if anyone needs a new truck lmk and ill pass the whole $700 to you.
  17. I didn't want to be one either, i bought a new...

    I didn't want to be one either, i bought a new place and had my buddy try to sell it for me and he failed so i rented it. Best mistake of my life because this was months before the boom, i still...
  18. Replies
    59
    Views
    1,703

    We did that 3 years ago at dinosaur provincial...

    We did that 3 years ago at dinosaur provincial park and it was an awesome experience. Those tents are huge and equipped with a legit queen bed, kids beds, fridge and power. It wasnt cheap though, i...
  19. Replies
    88
    Views
    2,914

    ^^:werd: I dont know how the states work but...

    ^^:werd: I dont know how the states work but it'll be damn funny if him and his wife ask for any financial assistance.
  20. Mitsu and his whole circle has the shittiest luck...

    Mitsu and his whole circle has the shittiest luck with everything so its always bad from him but i gotta agree lol Unless you're super busy, out of town or just not handy then a management company...
  21. Replies
    88
    Views
    2,914

    A mayor from a small town in Texas sure fucked up...

    A mayor from a small town in Texas sure fucked up real nice, fucked up so bad even his wife got fired for just being associated with him lol The fuck are people thinking when they post shit like...
  22. Replies
    59
    Views
    1,703

    Were going to try a glamping trip this year and...

    Were going to try a glamping trip this year and have been on outdoorsy lots and it looks pretty legit.

    I had no idea camping was such a shady industry when it comes to booking lol
  23. Replies
    3,084
    Views
    200,664

    Gonna take your advice and go FS. I wish i had...

    Gonna take your advice and go FS. I wish i had your luck though, i did the first CP replacement at around 40k and now im at 80k and its rattling again.
  24. Replies
    74
    Views
    2,337

    Because grow op:rofl:

    Because grow op:rofl:
  25. Replies
    3,084
    Views
    200,664

    Yeah i saw the manual and it says 16k but then i...

    Yeah i saw the manual and it says 16k but then i ran into the cam phaser issue and saw a lot of members on the ford forums saying the 3.5 EB needs to be done way earlier. I did the last couple at...
  26. Replies
    42
    Views
    1,015

    You're absolutely right, ive adjusted my post to...

    You're absolutely right, ive adjusted my post to be more correct but at the end of the day bike stands dont have any indication to whether or not its a race bike.
  27. Replies
    3,084
    Views
    200,664

    It was $10 i think. Its odd though that ive...

    It was $10 i think. Its odd though that ive never heard of this yet from any of my oil changes, you'd figure the ford dealer would say something or at least i wouldve heard this everytime at mr lube...
  28. Replies
    27
    Views
    537

    I dont doubt its a tough product when it comes to...

    I dont doubt its a tough product when it comes to durability but if you're spending decent coin on a steam shower i wouldnt wanna gamble with it lasting or not. Im sure if you kept up on your...
  29. Replies
    269
    Views
    11,506

    ^^^I paid $1200 last may at...

    ^^^I paid $1200 last may at http://www.kushwahalaw.com/ My realtor recommended him. I was totally expecting extra fees because he was by far the cheapest but it was as he said. If it wasnt for the...
  30. Replies
    261
    Views
    8,380

    Yeah i guess so lol i was just wondering how...

    Yeah i guess so lol i was just wondering how strict they'd be out there.


    Anyone remember Sunice? i remember it as a kid but had no idea there'd be an actual standalone store in west ed. I was...
  31. Replies
    3,084
    Views
    200,664

    Fuck i get all excited trying to track simple...

    Fuck i get all excited trying to track simple shit like shoes, i couldnt imagine waiting for a truck. Congrats on all the new ones.


    I'm at 80k km and heard this for the first time on my last...
  32. Replies
    27
    Views
    537

    Water resistant in a normal shower might be...

    Water resistant in a normal shower might be doable but in a steam shower you need water proof
  33. Replies
    27
    Views
    537

    If you're talking about $5k with labor im sure...

    If you're talking about $5k with labor im sure you can squeak one out but thats gonna be tight and with some low end materials and a gamble on a tile installer. A realistic budget with a proper...
  34. Replies
    42
    Views
    1,015

    :facepalm: Thats about as true as saying a civic...

    :facepalm: Thats about as true as saying a civic with racing decals is more likely a track car.
  35. You da man Kobe! dont fuck with beyond CSI ...

    You da man Kobe! dont fuck with beyond CSI



    This guy must be the smoothest scammer around, to get someone to send $50k to a complete unknown and then lend what looks to be an acquaintance at...
  36. Replies
    21
    Views
    598

    You must live in Aspen? I went to a house...

    You must live in Aspen? I went to a house warming party in Aspen and they were serving the double stuffed cookies in multiple varieties and man that was nice living the good life
    Edo has really...
  37. Replies
    122
    Views
    3,183

    This. Whether or not its right or wrong makes no...

    This. Whether or not its right or wrong makes no difference now, peeps are way too fucking sensitive. They had to change the name on syrup FFS
  38. Replies
    261
    Views
    8,380

    Anybody done any bc trips with the boys? we got...

    Anybody done any bc trips with the boys? we got kicking horse booked and theres 6 of us but bc is saying non essential travel is not advised and no gatherings or dining out with non family.
  39. Replies
    269
    Views
    11,506

    LOL took a minute to catch on to the BC4=AB7 but...

    LOL took a minute to catch on to the BC4=AB7 but yeah i agree:rofl:
  40. Replies
    1,438
    Views
    70,199

    WTF of all the names they couldve chosen they...

    WTF of all the names they couldve chosen they went with that. I was going to say thats probably the safest name to not offend anyone but with how things are going i could see the actual pearl miners...
Results 1 to 40 of 1783
Page 1 of 45 1 2 3 4