Quantcast
Search Results - Beyond.ca - Car Forums - Automotive Enthusiasts Community

Search:

Type: Posts; User: tcon

Page 1 of 9 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    15
    Views
    519

    https://i.imgur.com/LsbeuK3.jpg

    https://i.imgur.com/LsbeuK3.jpg
  2. Replies
    1,949
    Views
    304,946

    Wow that's frickin cool, looks like something out...

    Wow that's frickin cool, looks like something out of harry potter
  3. Replies
    114
    Views
    7,133

    How do you RRSP gurus manage your accounts? My...

    How do you RRSP gurus manage your accounts? My RRSP has been my "hands off for safe keeping" account, but I'm at the point now where the fee that RBC takes is actually a significant number so I'm...
  4. Replies
    722
    Views
    74,800

    Dang finally decided to recover my VeChain...

    Dang finally decided to recover my VeChain wallet, worth about 3k can't complain, I think it was about $200 when I gave up on crpyto a couple years ago... Guess I'll hold for another decade
  5. Replies
    321
    Views
    11,899

    Couple weeks ago I had a 1.25 sell order for...

    Couple weeks ago I had a 1.25 sell order for TRYP, would have been a nice nearly 100% gain and cash out... it never hit and Ive just watched it slide the whole dang time, bummer maaan
  6. Replies
    2,059
    Views
    59,897

    Got home from work in the morning, traded GME...

    Got home from work in the morning, traded GME from 112 to 140, went to bed like ahh todays gonna be a good day... woke up to blood shed lol
  7. Replies
    2,059
    Views
    59,897

    Lol. Of course I just sold my last 10 GME shares...

    Lol. Of course I just sold my last 10 GME shares for a nice $600 loss on Tuesday
  8. Replies
    114
    Views
    7,133

    RRSPs are basically betting on the future having...

    RRSPs are basically betting on the future having the same tax rates... not sure how much I trust them, but they are obviously a tool that you should be using to some extent. Now the TFSA... that's...
  9. Replies
    0
    Views
    53

    FS: XBOX Series S - Two controllers

    Howdy y'all,
    Selling this here Xbox Series S that I'm totally not scalping. Bought it thinking it would be fun to have as a 2nd console but I never got around to plugging it in. The box is opened...
  10. Replies
    2,059
    Views
    59,897

    Wow that's a big ol' yikes, might sell my ARK...

    Wow that's a big ol' yikes, might sell my ARK shit now.... wtf
  11. I think he's asking about cars not boats

    I think he's asking about cars not boats
  12. Replies
    104
    Views
    4,468

    Some are yearly but I guess you can see them as...

    Some are yearly but I guess you can see them as /12

    Enmax power + gas
    Shaw internet
    Koodo phone
    Airdrie water/sewer
    Property taxes
    Townhouse mortgage and condo fee
    Home insurance (only...
  13. Replies
    2,059
    Views
    59,897

    BNGO on sale... to think I was up 30% just last...

    BNGO on sale... to think I was up 30% just last week lol
  14. Replies
    34,470
    Views
    2,668,298

    Sticky: How much trading can you pull off in your TFSAs...

    How much trading can you pull off in your TFSAs before the CRA starts getting butthurt?
  15. Replies
    636
    Views
    100,624

    I'll hold a bit through the merger but this is...

    I'll hold a bit through the merger but this is weed stonks lets not kid ourselves they dont stay up forever
  16. Replies
    636
    Views
    100,624

    grats all apha holders I managed to fill a sell...

    grats all apha holders
    I managed to fill a sell order for some shares @ 40$ lol. Never thought it would hit that for 5 years. Still holding 1500 but I think it's time to roll it into american...
  17. Replies
    269
    Views
    11,545

    ok, but what did it sell for? Hopefully the...

    ok, but what did it sell for?

    Hopefully the market cools down when the weather gets nicer and people all try to sell their houses thinking they'll make some $$, I'm about ready to start looking lol
  18. Replies
    2,059
    Views
    59,897

    Cause I was checking the bids and asks for a few...

    Cause I was checking the bids and asks for a few minutes and they seemed stable, I just wanted to be a bit lazy
  19. Replies
    2,059
    Views
    59,897

    The writing was on the wall lol, I think it's a...

    The writing was on the wall lol, I think it's a proven fact that once something becomes popular and everyone is "buying in" it means dat shits gonna tank.
    I'm frickin annoyed at RBC though, I sold...
  20. Replies
    25
    Views
    1,809

    Noice, I wonder if they will accept my offer of...

    Noice, I wonder if they will accept my offer of "double fine if you remove the points"
  21. Replies
    2,059
    Views
    59,897

    Bizzaro timeline confirmed

    Bizzaro timeline confirmed
  22. Replies
    585
    Views
    14,958

    Anyone still yearning for an Xbox Series S? I...

    Anyone still yearning for an Xbox Series S? I ended up buying one from shoppers in December thinking I would use it in the meantime while waiting for a PS5, but I still haven't touched it so I feel...
  23. Replies
    13
    Views
    383

    I think the joke is when they start changing the...

    I think the joke is when they start changing the definition of 'deceased'. Don't let em catch you sleeping on a park bench

    On a serious note this is a great thing, Ive always opted for donation,...
  24. Replies
    40
    Views
    1,906

    Oh trust me when you don't sell you still get...

    Oh trust me when you don't sell you still get some nice fossilized red numbers in your portfolio when companies go to 0. Maybe I can sell them to a museum some day...
  25. Replies
    636
    Views
    100,624

    I own CURA and GTII, had TRUL for a while though...

    I own CURA and GTII, had TRUL for a while though they seem more confined to Florida while the other two are expanding across multiple states already

    On a side note: I'm seeing flashbacks to the...
  26. Replies
    321
    Views
    11,899

    Pretty much out of psychedelics for now with the...

    Pretty much out of psychedelics for now with the exception of a small position in TRYP @ 0.69 ;)
    It just seems so hectic, there are a million companies to invest in now but to be honest I don't...
  27. Replies
    1
    Views
    401

    WTB: RTX 3080 - Normal price

    Yea if anyone is feeling super kind and wants to offload a BNIB RTX 3080 at MRSP or maybe slightly above I would gladly exchange currency for the goods.
  28. Replies
    59
    Views
    1,096

    To be fair, my dog's poo is pretty firm its no...

    To be fair, my dog's poo is pretty firm its no different than picking up stones off the ground, except they're warm and not quite as heavy:burnout:
  29. Replies
    125
    Views
    6,115

    Hope they got the plate# for the POS in the...

    Hope they got the plate# for the POS in the vehicle
  30. Replies
    175
    Views
    14,312

    Does Dis+ have better stream quality? Im a couple...

    Does Dis+ have better stream quality? Im a couple episodes in and this show looks amazing in 4k, and it seems better quality than netflix 4k
  31. Quality content

    Quality content
  32. Replies
    777
    Views
    155,414

    Sticky: I personally think some of the psychology...

    I personally think some of the psychology (totally off the cuff, I am not qualified) behind the huge up trend in the market this year, is due to people thinking "shit I might get corona and die this...
  33. Replies
    291
    Views
    9,917

    One of the ladies was throwing knees like she was...

    One of the ladies was throwing knees like she was in a UFC fight
  34. Replies
    291
    Views
    9,917

    First time viewing this thread I just want to...

    First time viewing this thread I just want to point out how awesome it is to go from page 1 where everyone was making fun of the guy and the cops, to page 13 where the topic is now CCP and desserts....
  35. Replies
    2,059
    Views
    59,897

    Took some gains on THCB will hold the rest for...

    Took some gains on THCB will hold the rest for the DA then probably dump it.
  36. Replies
    16,425
    Views
    2,008,075

    https://i.imgur.com/DrwhVDgl.jpg Behold, the...

    https://i.imgur.com/DrwhVDgl.jpg

    Behold, the mighty cubes. Aluminum on the left, and *gasp* TUNGSTEN on the right. I can literally spend hours a day playing with these things
  37. Replies
    603
    Views
    23,179

    Wait, we're supposed to take the plastic off? I...

    Wait, we're supposed to take the plastic off? I thought that was there for structural integrity
  38. Had it earlier in the fall. Started with...

    Had it earlier in the fall. Started with low-energy and a sort-of tingle in my throat producing a small cough every 5-10 mins. Then it went to fever pretty quick but that only lasted the night, and...
  39. Replies
    636
    Views
    100,624

    On one hand I see Tilray as a joke of a company...

    On one hand I see Tilray as a joke of a company and this merger as pointless, but on the other hand Tilray has the flash and US exposure and APHA ticker always seems to be the laggard of the...
  40. Replies
    321
    Views
    11,899

    Damn these stonks really popped, wish I YOLO'd...

    Damn these stonks really popped, wish I YOLO'd more but I got weedstock flashbacks and sold like 80% of my shares lol. May check out TRYP tomorrow as well.

    Hmm according to this TRYP is actually...
Results 1 to 40 of 326
Page 1 of 9 1 2 3 4