Quantcast
Search Results - Beyond.ca - Car Forums - Automotive Enthusiasts Community

Search:

Type: Posts; User: killramos

Page 1 of 316 1 2 3 4

Search: Search took 0.22 seconds.

  1. Good point, S or bust here.

    Good point, S or bust here.
  2. Poll: Jokes aside, all things considered I don’t really...

    Jokes aside, all things considered I don’t really have strong preferences to either system. That points to public being the better option because it’s “free”.

    Under a voucher system, I would not...
  3. Very cool! I am interested to see what you can...

    Very cool! I am interested to see what you can come up with.

    Me and the wife are hoping to break ground on a build in the next 5-10 years so I am interested in processes and ideas.
  4. Replies
    20
    Views
    398

    Poll: I own a lot of new cars, most of them have had...

    I own a lot of new cars, most of them have had included maintenance.

    That and I have no time to drive into an industrial park to drop off my car and then figure out getting to work beyond that....
  5. A35 is 65k, A45 10k more at 75k, plus options. I...

    A35 is 65k, A45 10k more at 75k, plus options. I paid 88k for my new C63 with plenty of options. That’s knocking on V8 AMG territory to me.

    And no you would lol, Elon doesn’t sell any cars with...
  6. Poll: I think putting up with the POS public system...

    I think putting up with the POS public system builds character and bolsters problem solving skills.

    Thatís about the only good thing I have to say about it.
  7. Maybe I’m cheap in my old age but it seems a lot...

    Maybe I’m cheap in my old age but it seems a lot for an A class.

    And while the 4Cyl is a good engine, you are knocking on V8 AMG territory wrapped in a nicer car to boot.

    Hopefully these...
  8. Replies
    77
    Views
    8,450

    Thanks tips

    Thanks tips
  9. Replies
    77
    Views
    8,450

    When I check TELUS install guides it says that...

    When I check TELUS install guides it says that you need the T3200M OR the Wireless access point thingy.

    Your setup definitely sounds weird.

    My takeaway is that I think the T3200M box is...
  10. Replies
    77
    Views
    8,450

    I’m currently setup as: Fibre to Nokia/Alcatel...

    I’m currently setup as:

    Fibre to Nokia/Alcatel ONT to Telus T3200M Gateway/Router to Telus 4K Box VIP5662W.

    Wireless box is off in another corner of house.

    I wonder if that 4K box is a box...
  11. Replies
    77
    Views
    8,450

    Quick question that I figured someone on here...

    Quick question that I figured someone on here might know, Does telus's wireless optik boxes run on the wifi generated from my internet gateway, or is it a direct wireless connection to my wired optik...
  12. You’re the common denominator bud

    You’re the common denominator bud
  13. https://glencoe.org/documents/10184/589736296/TGC+...

    https://glencoe.org/documents/10184/589736296/TGC+Membership+Information+Brochure.pdf

    Requirement 1 of joining is letters of recommendation from multiple members, who you know is defined as...
  14. Replies
    1,416
    Views
    70,040

    You aren’t a real engineer. A REAL engineer has...

    You aren’t a real engineer. A REAL engineer has shitty chicken scratch, can’t you read?
  15. Replies
    362
    Views
    12,661

    SAIT in the Scotia building has a pretty mean...

    SAIT in the Scotia building has a pretty mean flank steak today. Great lunch for 10 bucks.
  16. Yea but the tiers have existed forever, the...

    Yea but the tiers have existed forever, the “waitlist” was there to get in to be a social member. Demand has definitely dried up a bit extra.

    The 50k entry fee is also tiered, it’s $12.5k or...
  17. Why do you think they have room for new members...

    Why do you think they have room for new members :rofl:
  18. True ballers in Brittania don’t shop for...

    True ballers in Brittania don’t shop for themselves :rofl:

    Also Glencoe no longer has a wait list, no golf membership required.
  19. ^Haha But man itís the best neighborhood in...

    ^Haha

    But man itís the best neighborhood in the city
  20. No idea what RC stands for, but I have always...

    No idea what RC stands for, but I have always understood the northern limit to be 32nd ave. With inner city defined as Calgary city limits as at 1961.

    Thorncliffe is actually a fair bit further...
  21. I think it’s technically just outside the limit

    I think it’s technically just outside the limit
  22. Hahahahaha Gold Star kert. Gold Star.

    Hahahahaha Gold Star kert. Gold Star.
  23. Replies
    362
    Views
    12,661

    A&W. best breakfast. But yea OEB is awesome...

    A&W. best breakfast.

    But yea OEB is awesome just pricey.
  24. We were looking at places right around Webber I...

    We were looking at places right around Webber I guess and the drive was back to Tuxedo park at the time, halfway through the drive home both the wife and I agreed it was hell and gone far away for...
  25. I looked at a few places in Aspen in the fall,...

    I looked at a few places in Aspen in the fall, fuck it took me like 45 minutes to get back home to the inner city after showings.

    If the city expanded to the west of Aspen then the whole of aspen...
  26. ...

    ...
  27. lolwut lol @ Webber Academy kids taking...

    lolwut



    lol @ Webber Academy kids taking the bus
  28. Replies
    1,339
    Views
    86,322

    Poll: +1

    +1
  29. Replies
    19
    Views
    647

    Agreed.

    Agreed.
  30. Sources are super important, unless the story...

    Sources are super important, unless the story fits my narrative then who cares.
  31. Replies
    1,416
    Views
    70,040

    OMG, I am the Proto-Unionist... :rofl:

    OMG, I am the Proto-Unionist...

    :rofl:
  32. Honestly I think an EV pickup would satisfy the...

    Honestly I think an EV pickup would satisfy the needs of 80% of pickup buyers in the vast majority of locales. No line of sight to them being good enough for real work, but for all the casual buyers...
  33. Replies
    26
    Views
    2,644

    Aside from it essentially being an email list of...

    Aside from it essentially being an email list of people I went to high school with, I could take it or leave it.

    I get nothing out of social media.
  34. Replies
    26
    Views
    2,644

    Lmao this is so the fb group for our lake...

    Lmao this is so the fb group for our lake community.
  35. Replies
    982
    Views
    100,290

    Correct. Haha

    Correct. Haha
  36. Replies
    26
    Views
    2,644

    Nothing good comes from MORE social media. I...

    Nothing good comes from MORE social media.

    I got an invite for my neighborhoods in the mail last week (lol), right in the recycling.
  37. Replies
    982
    Views
    100,290

    Honestly until around 6-8 years ago I would say...

    Honestly until around 6-8 years ago I would say that telephone jacks would be near universally more valuable to a homeowner than Ethernet.

    I’m mad jelly, my place doesn’t even have a single phone...
  38. Replies
    982
    Views
    100,290

    89131 Got the priorities taken care of in the...

    89131

    Got the priorities taken care of in the new place...

    Half assed AV Setup / Networking for now until I figure out what to do. But this is the first time I have had my TV setup within THX...
  39. Replies
    1,416
    Views
    70,040

    People not respecting the value of my time is...

    People not respecting the value of my time is easily the quickest way to make me lose my mind on someone.
  40. Replies
    65
    Views
    3,078

    Can’t be a beyond baller with domestics no matter...

    Can’t be a beyond baller with domestics no matter how much they are worth.
Results 1 to 40 of 12612
Page 1 of 316 1 2 3 4