Quantcast
Search Results - Beyond.ca - Car Forums - Automotive Enthusiasts Community

Search:

Type: Posts; User: 88CRX

Page 1 of 358 1 2 3 4

Search: Search took 1.58 seconds.

  1. Replies
    839
    Views
    23,149

    Sticky: Wanna get really riled up... this goal counted: ...

    Wanna get really riled up... this goal counted:


    https://www.youtube.com/watch?v=PpHUZfU4-b4
  2. Replies
    839
    Views
    23,149

    Sticky: It effected this game and ended the series. ...

    It effected this game and ended the series.

    But like I said flames blew it in games 2 & 3. But the bullshit call did effect the series. It ended it tonight when most likely we should be talking...
  3. Replies
    839
    Views
    23,149

    Sticky: Finally saw the slow-non replay from 17 angles...

    Finally saw the slow-non replay from 17 angles and that no goal call is a fucking joke to the league. I can’t.
  4. Replies
    839
    Views
    23,149

    Sticky: Except it did. Lol. It counts and flames...

    Except it did. Lol.

    It counts and flames probably win (if Markstrom makes a god damn save for once). It had a huge effect on the game and the series.
  5. Replies
    839
    Views
    23,149

    Sticky: I’m not sure I want to see the video of the...

    I’m not sure I want to see the video of the Coleman no goal now…
  6. Replies
    839
    Views
    23,149

    Sticky: That no goal call fucking stings. That call is...

    That no goal call fucking stings. That call is 2004 level of hurt.

    But flames blew the series in game 2 and 3. Refs sealed the deal with that bullshit call.

    Fuck that call. Fuck the Oilers....
  7. Replies
    135
    Views
    3,235

    The basics are that he hasn't shown up for 10 out...

    The basics are that he hasn't shown up for 10 out of the Flames 11 playoff games this year. Invisible.
  8. Replies
    1,414
    Views
    90,530

    Its gotta stay wet at all times. So if its super...

    Its gotta stay wet at all times. So if its super hot and sunny its twice a day easily.

    I did an EZ Seed treatment this past weekend so we'll see when we get spouts here.
  9. Replies
    839
    Views
    23,149

    Sticky: Comes notes? I was decathlon’ing.

    Comes notes? I was decathlon’ing.
  10. Replies
    839
    Views
    23,149

    Sticky: Going for a run outside.

    Going for a run outside.
  11. Replies
    185
    Views
    7,008

    This is key and should be bare bones minimum for...

    This is key and should be bare bones minimum for any construction.
  12. Replies
    469
    Views
    12,562

    Sticky: Did I just get fat shamed?

    Did I just get fat shamed?
  13. Replies
    469
    Views
    12,562

    Sticky: Gives a new meaning to fair weather fans.

    Gives a new meaning to fair weather fans.
  14. Replies
    75
    Views
    1,834

    Wow that’s so old! Anyone else still have...

    Wow that’s so old!

    Anyone else still have their car in that video?
  15. Replies
    839
    Views
    23,149

    Sticky: It sounded like sweatpants and mullets :dunno:

    It sounded like sweatpants and mullets :dunno:
  16. Replies
    839
    Views
    23,149

    Sticky: Not gonna win when you give up non stop 2-on-1’s...

    Not gonna win when you give up non stop 2-on-1’s and breakaways. Woof!
  17. Replies
    355
    Views
    47,697

    Those slat wall prices seem nuts to me, we just...

    Those slat wall prices seem nuts to me, we just run a single Rubbermaid Fast-Track rail with attachments for ~$100.
  18. Replies
    839
    Views
    23,149

    Sticky: Reffing was atrocious both ways. Refs tonight...

    Reffing was atrocious both ways. Refs tonight will not reffing next round, that was embarrassing.
  19. Replies
    469
    Views
    12,562

    Sticky: Agree. Let’s hope St. Louis wins or at least...

    Agree. Let’s hope St. Louis wins or at least wears down the Avs. Flames are a terrible matchup with the Avs.
  20. Replies
    839
    Views
    23,149

    Sticky: Losing to the Oilers stings. Fucking belligerent...

    Losing to the Oilers stings. Fucking belligerent fans. And fuck the flames never make it easy… when was the last time we won a game 2?

    Anyone heading up to oilerville for games 3 or 4?

    Edit:...
  21. Replies
    469
    Views
    12,562

    Sticky: https://i.ytimg.com/vi/Hbt_Sc1tbCk/maxresdefault.j...

    https://i.ytimg.com/vi/Hbt_Sc1tbCk/maxresdefault.jpg
  22. Replies
    469
    Views
    12,562

    Sticky: Kucherov is a fucking beast.

    Kucherov is a fucking beast.
  23. Replies
    839
    Views
    23,149

    Sticky: Dudes crotch right in the back of the head of the...

    Dudes crotch right in the back of the head of the photographer in the corner hahahah
  24. Replies
    839
    Views
    23,149

    Sticky: Seemed like a pretty decent contribution at the...

    Seemed like a pretty decent contribution at the time.
    https://i.imgur.com/ebLQJUZ.jpg

    Also LOL that Johnny is one of the early favourites to win the Conn Smythe according to the bookmakers.
  25. Replies
    839
    Views
    23,149

    Sticky: Keep Johnny's name out your fucking mouth!

    Keep Johnny's name out your fucking mouth!
  26. Replies
    839
    Views
    23,149

    Sticky: https://i.imgur.com/CrS4bno.png - - - Updated...

    https://i.imgur.com/CrS4bno.png

    - - - Updated - - -



    McDavid scoring so many goals sure is a great example of showing what playoff success looks like. LOL
  27. Replies
    135
    Views
    3,235

    https://i.imgur.com/plseVfa.jpg

    https://i.imgur.com/plseVfa.jpg
  28. Replies
    839
    Views
    23,149

    Sticky: Be honest, do you actually watch the games or...

    Be honest, do you actually watch the games or just check the stats column for who scores the goals?


    ALTHOUGH I MUST SAY YOU TRASH TALK THE FLAMES BETTER THEN OILERS FANS :rofl:
  29. Replies
    839
    Views
    23,149

    Sticky: Please stop. Now you're just embarrassing...

    Please stop. Now you're just embarrassing yourself.



    Shots: 48-28
    Scoring Chances: 39-19
    High Danger Chances: 19-7

    Flames dominated the Oilers the majority of the night. They get even...
  30. Replies
    135
    Views
    3,235

    Score flattered the Oilers. Mcdavid with 4...

    Score flattered the Oilers.

    Mcdavid with 4 points and still a -1. Never change Mcdingle.
  31. Replies
    839
    Views
    23,149

    Sticky: hMMmmMmMMm? 106394

    hMMmmMmMMm?
    106394
  32. Replies
    2,283
    Views
    103,529

    Buy the dip!

    Buy the dip!
  33. Replies
    839
    Views
    23,149

    Sticky: wHY YOU SO MAD ABOUT JOHN GAUDREAU?

    wHY YOU SO MAD ABOUT JOHN GAUDREAU?
  34. Replies
    839
    Views
    23,149

    Sticky: Get there for the start. I've gone to many...

    Get there for the start. I've gone to many playoff games solo, especially in 2004 as that's all you could get.

    Everyones into the booze and having a good time... unless you get stuck beside some...
  35. Replies
    75
    Views
    1,834

    wAIT THIS ISNT THE TRASH TALK THREAD

    wAIT THIS ISNT THE TRASH TALK THREAD
  36. Replies
    75
    Views
    1,834

    Freida! Hahaha. She was such a terrible human. ...

    Freida! Hahaha. She was such a terrible human.

    - - - Updated - - -



    GO FLAMES FUCK THE OILERs.
  37. Replies
    15
    Views
    469

    I regret doing my basement right now. Only...

    I regret doing my basement right now. Only because all the trades seem to be prioritizing all their bigger jobs/clients/GC’s and not just some peasant basement development. I mean I get it, but fuck...
  38. Replies
    15
    Views
    469

    Unless people are quote pricing from last 6...

    Unless people are quote pricing from last 6 months (or less) everything is more then whats being quoted above.

    Also based on my current basement development, unless you have the time and patience...
  39. Replies
    135
    Views
    3,235

    Gross. How have you been hiding in the Oilers...

    Gross.

    How have you been hiding in the Oilers closet since 1987?
  40. Replies
    839
    Views
    23,149

    Sticky: Yea I tried to grab some extras for some buddies...

    Yea I tried to grab some extras for some buddies and it was slim pickings. They gone!

    Also the Flames will never announce it but Friday is going to set a record for booze sales. Weekend game, late...
Results 1 to 40 of 14304
Page 1 of 358 1 2 3 4