Quantcast
Search Results - Beyond.ca - Car Forums - Automotive Enthusiasts Community

Search:

Type: Posts; User: MalibuStacy

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.03 seconds.

  1. Replies
    1,780
    Views
    94,939

    I see what you did there

    I see what you did there
  2. Replies
    1,511
    Views
    141,174

    Bought a Coleman 425 dual burner stove off Kijiji...

    Bought a Coleman 425 dual burner stove off Kijiji for 45 bucks, found out the valve assemble was completely fucked. No biggie, took the tank off my Coleman 431 from 69, perfect fit. Been meaning to...
  3. Replies
    170
    Views
    13,206

    Being that the GF has a JK jeep, gotta say this...

    Being that the GF has a JK jeep, gotta say this hit close to home haha
  4. Replies
    61
    Views
    1,860

    This would go over great if I drank from this at...

    This would go over great if I drank from this at school.
  5. Replies
    61
    Views
    1,860

    92715

    92715
  6. Replies
    61
    Views
    1,860

    I live nowhere near aspen. I must be missing...

    I live nowhere near aspen. I must be missing something?
  7. Replies
    61
    Views
    1,860

    Wut?

    Wut?
  8. Replies
    61
    Views
    1,860

    I know right, I like all compressed gas stoves...

    I know right, I like all compressed gas stoves and lanterns
  9. Replies
    61
    Views
    1,860

    My brother is more into the lanterns. He has 2...

    My brother is more into the lanterns.
    He has 2 gas coleman's and one mint kero coleman.
    He also has Dietz kero lantern.

    I also have a suitcase stove from the 50's which was my grandparents
  10. Replies
    61
    Views
    1,860

    I have a fairly sizable coin collection, mostly...

    I have a fairly sizable coin collection, mostly pre 70's Canadian.

    Used to collect knives, but it got too expensive and I didn't want to be known as "knife guy".

    - - - Updated - - -
    ...
  11. Replies
    61
    Views
    1,860

    What do you collect?

    Sorta an offshoot from the hobbies thread, but more focused on things people collect. Knowing some of you the way I do, I'm sure that there are some interesting collections in Beyond's basements or...
  12. Replies
    1,511
    Views
    141,174

    Repainted the master bedroom and the office/guest...

    Repainted the master bedroom and the office/guest room.
    Painting wasn't too bad, but had to do some drywall repair. Pretty pleased with the results. It was clear that the previous owner never...
  13. Allows for much faster jugging

    Allows for much faster jugging
  14. Replies
    1,780
    Views
    94,939

    Cyclists riding side by side on street bike...

    Cyclists riding side by side on street bike lanes. Now I'll admit that I'm bad for this on occasion too, but it is really annoying when you get a group of "cyclists" riding in a pack rather than...
  15. Replies
    21
    Views
    975

    My SO's father has a minty NA Miata in red with a...

    My SO's father has a minty NA Miata in red with a black interior. Driven rarely, has 95 percent original part (late 90's radio head unit). They have been off and on trying to sell it for years....
  16. Replies
    496
    Views
    16,182

    Nice, honestly I'm too much of an opportunist....

    Nice, honestly I'm too much of an opportunist. Plus driving to Airdrie is even worse than driving to the NE
  17. Replies
    496
    Views
    16,182

    Oh, I know! Decently dry, I dunno, the price was...

    Oh, I know!
    Decently dry, I dunno, the price was right
  18. Replies
    496
    Views
    16,182

    92669

    92669
  19. Replies
    496
    Views
    16,182

    Ugh you're gonna make me go to my car downstairs,...

    Ugh you're gonna make me go to my car downstairs, isn't the price scintillating enough? 3 bags 25 dollars. $8.33 (repeating obviously) per bag.
  20. Replies
    496
    Views
    16,182

    Just bought 3 bags of spruce from a guy on Kijiji...

    Just bought 3 bags of spruce from a guy on Kijiji in Temple. 25 bucks for 3 not too bad. Would have bought 6 but my C30 is kinda small so...
  21. Replies
    18
    Views
    475

    Well I'll be dipped! Is there anything amazon...

    Well I'll be dipped! Is there anything amazon can't do?
  22. Replies
    18
    Views
    475

    Couldn't you just drill out the threads of the...

    Couldn't you just drill out the threads of the jug and then tap the threads to be the same as a hose
  23. Replies
    5
    Views
    191

    This is the pay to play they refer to when...

    This is the pay to play they refer to when talking about euro cars...
  24. Replies
    80
    Views
    2,238

    Damn cant give you more rep

    Damn cant give you more rep
  25. Replies
    80
    Views
    2,238

    Semantics?!? Did you just assume our genders?...

    Semantics?!? Did you just assume our genders?
    Sorry, reminded me of a prof who marked me down slightly once for addresses my class as "guys" :whocares:
  26. Replies
    80
    Views
    2,238

    Lol

    Lol
  27. Replies
    80
    Views
    2,238

    I can't really meaningfully contribute to this...

    I can't really meaningfully contribute to this thread being a teacher lol. If our provincial gov could have it their way I'm sure I'd be replaced by machine haha. COVID hasn't really helped this.
    ...
  28. Replies
    166
    Views
    19,726

    This explains so much haha

    This explains so much haha
  29. Replies
    57
    Views
    962

    If I had a gas connection in my suite I would...

    If I had a gas connection in my suite I would have gas!
  30. Replies
    496
    Views
    16,182

    Yes, got a multi sight at Little Bow for the 4th...

    Yes, got a multi sight at Little Bow for the 4th and 5th
  31. Replies
    496
    Views
    16,182

    Has anyone been up to fallen/burnt timber, is it...

    Has anyone been up to fallen/burnt timber, is it still relatively quiet in terms of the number of people who go there. I know there is the dirt bike and quad crowds, but as a kid I remember it being...
  32. Replies
    194
    Views
    17,062

    Yeah, last night was a complete shit show, no...

    Yeah, last night was a complete shit show, no signage whatsoever.
  33. No, I am saying that either the green line should...

    No, I am saying that either the green line should have had an airport extension, or fully extend the NE line to the Airport. Either way the city dropped the ball on getting people to the airport.
  34. It's really unfortunate that he survived

    It's really unfortunate that he survived
  35. So, I've lurked in this thread a while and all I...

    So, I've lurked in this thread a while and all I can see is a lot of NIMBYISM and people who like to appear to beyond as fiscal conservatives, but on the other hand would probably fully support a new...
  36. Replies
    496
    Views
    16,182

    Jewel Bay backcountry

    Jewel Bay backcountry
  37. Replies
    496
    Views
    16,182

    Well, I came back alive! Had some rain early...

    Well, I came back alive!
    Had some rain early Wednesday morning. Tent kept me dry. Even got to enjoy some wine, smoke, and Hemmingway.

    9238192382923839238492385
  38. Replies
    496
    Views
    16,182

    Doing my first solo hike tomorrow. Jewel bay on...

    Doing my first solo hike tomorrow. Jewel bay on Barrier lake. A bit over packed, but the weather is going to be kinda a bit of everything so I am a bit over packed
    .
  39. Replies
    4
    Views
    267

    Arns might be able to help you

    Arns might be able to help you
  40. Replies
    496
    Views
    16,182

    SUCCESS. Got into Quaite Valley (easy early...

    SUCCESS. Got into Quaite Valley (easy early season hike) for Tuesday!
Results 1 to 40 of 796
Page 1 of 20 1 2 3 4