Quantcast
Search Results - Beyond.ca - Car Forums - Automotive Enthusiasts Community

Search:

Type: Posts; User: Hi-Psi

Page 1 of 21 1 2 3 4

Search: Search took 0.03 seconds.

  1. FS: 2004 Kawasaki Ninja ZX6R! Lots of extras!

    Vehicle Details
    Year : 2004
    Make and Model : Kawasaki Ninja ZX6R
    Exterior Color : White
    Interior Color : N/A
    Auto or Manual? : Manual
    Odometer Reading : 24,700
    Location of Vehicle : SE...
  2. Price Drop!

    Price Drop!
  3. FS: Calgary Flames Vs Vancouver Canucks April 7th

    Selling 2 tickets to the Flames Vs Canucks game on Thursday!

    Sec 222, Row 10

    Great seats in the Flames Attack zone!

    Face Value is $326/pair

    Selling for $200/pair!
  4. Thx!

    Thx!
  5. Last price drop before it goes into storage!

    Last price drop before it goes into storage!
  6. Price Drop!

    Price Drop!
  7. FS: 2004 Kawasaki Ninja 636 *Lots of upgrades*

    Vehicle Details
    Year : 2004
    Make and Model : Kawasaki Ninja 636
    Exterior Color : White
    Odometer Reading : 24,750
    Location of Vehicle : SW Calgary
    Description : See Kijiji Ad for details!...
  8. WTB: 2 Flames tickets for tonight(May 8) $200/ticket or less!

    Hey guys,

    Looking for press level ticket or something similar for the Flames game tonight. Looking to pay face value and less than $200/ticket.

    Please MSG me if you have any to sell!

    Thanks...
  9. Replies
    14,460
    Views
    1,731,952

    Thanks guys! Never thought I'd be sooo stoked to...

    Thanks guys! Never thought I'd be sooo stoked to get engaged/married. It's rather surreal.



    If you only knew... haha (Part of the reason I'm marrying the girl)
  10. Replies
    14,460
    Views
    1,731,952

    Just picked up this bad boy, gonna pop the...

    Just picked up this bad boy, gonna pop the question in the next month or two....
  11. Still have 2-3 spots open if anyone wants to join...

    Still have 2-3 spots open if anyone wants to join last minute!

    Msg me if interested

    Jason
  12. haha yeah I did, I just want to make sure I fill...

    haha yeah I did, I just want to make sure I fill the event as it's money coming out of my pocket if I don't.

    Trust me, quite a few of the girls are smoke shows haha

    If you decide you wanna...
  13. Yeah no doubt, haha!

    Yeah no doubt, haha!
  14. Just go without her haha

    Just go without her haha
  15. Still have spots open! Everyone is welcome, don't...

    Still have spots open! Everyone is welcome, don't be shy! It's a great chance to get out and meet new people, not only will you be hanging out and partying with the 50 in our group but also with the...
  16. Replies
    33,606
    Views
    2,544,777

    Sticky: I've been holding HAL (Haliburton) for a few...

    I've been holding HAL (Haliburton) for a few years now and it has finally broken out. My average price is $40/share and it's sitting at $71 now. I have about 45% of my portfolio in this stock which...
  17. Shawn is a good guy, got a tattoo from him back...

    Shawn is a good guy, got a tattoo from him back in 2008 at Bushido. Bob hooked me up with him back then too haha
  18. Yeah well I booked a little late this year so no...

    Yeah well I booked a little late this year so no V was available. We took the last boats they had for that weekend and that was back in December. The V is really nice though, I think the Waterways...
  19. The event pic is from our massive foam party from...

    The event pic is from our massive foam party from one of the years. There's lot so of pics on my facebook from previous years but that doesn't help you guys :-P

    If anyone is a little hesitant cus...
  20. No Chive t-shirts haha and I don't really know if...

    No Chive t-shirts haha and I don't really know if I should share this info or not because I don't want all the remaining spots to be dudes but as of right now we are at 70% girls haha
  21. Anyone wanna come houseboating Aug Long with 50+ others?

    Hey guys and gals,

    I thought I would throw this in here since we have had some spots open up on our HUGE houseboating trip this coming Aug long weekend.

    We are a group of 20-35 year old men and...
  22. Replies
    8
    Views
    1,255

    PM sent

    PM sent
  23. Replies
    8
    Views
    1,196

    Thanks for that! Gives us another option to look...

    Thanks for that! Gives us another option to look at, they seem reasonable enough!

    Jason
  24. Replies
    8
    Views
    1,196

    Custom Hockey Jersey's

    Hey guys,

    Wondering if anyone has any suggestions for a good place to get custom hockey jerseys made for a rec league mens hockey team.

    We have a logo that we want either printed on the front...
  25. I'm looking for opportunity to sub in for a team...

    I'm looking for opportunity to sub in for a team when needed, I'm usually around Div 10 or so. If anyone knows a team looking for someone to come fill in here and there, let me know!

    We're also...
  26. Thread: TurboTax

    by Hi-Psi (view post)
    Replies
    71
    Views
    4,782

    I'm just wondering as I usually pay an accountant...

    I'm just wondering as I usually pay an accountant $60-100 to do my taxes every year but would like to try and do it on my own this year.

    I usually have just T4's, RRSP contributions and...
  27. Replies
    33,606
    Views
    2,544,777

    Sticky: It's a stock I've held for a couple years, it was...

    It's a stock I've held for a couple years, it was recommended by my ex's dad who is a day trader and he has helped me a lot over the years with some great tips. He told me to put money into TBE and...
  28. Replies
    33,606
    Views
    2,544,777

    Sticky: Yeah I'll finally be selling this year, been...

    Yeah I'll finally be selling this year, been holding for a couple years. Looking to dump a good chunk into TBE and cash in on the US->Canadian dollar exchange at the same time
  29. Replies
    33,606
    Views
    2,544,777

    Sticky: Halliburton is on an absolute tear the last 2...

    Halliburton is on an absolute tear the last 2 weeks! Up 20%, pushing 52 week highs again finally!
  30. Replies
    33,606
    Views
    2,544,777

    Sticky: Yep I got in at $7, was hoping this would go...

    Yep I got in at $7, was hoping this would go through. Didn't buy as much as I wanted but still nice to see a good jump.

    Bought more TBE this week.
  31. Looking for a new Data Stick for Bell network! HELP!

    Hey guys,

    I have had a Bell turbo stick for over 5 years and I'm looking to upgrade it but all of the stocks that Bell offers get horrible reviews.

    I'm curious if anyone knows any other data...
  32. Replies
    21
    Views
    1,637

    Any other suggestions? I'm really struggling to...

    Any other suggestions? I'm really struggling to find something I like and just debating trying to find another one of the Tiffany ones on Ebay or something.
  33. Lots of interest but still no takers. Have been...

    Lots of interest but still no takers. Have been out of town for last month and will be back in Calgary on Sat Jan 25th for the weekend only if anyone wants to check them out.

    Also, PRICE DROP,...
  34. Replies
    14
    Views
    1,147

    There are accelerated courses now too which are...

    There are accelerated courses now too which are more condensed and thus have you finishing quicker.
  35. Replies
    14
    Views
    1,147

    It takes less than a year now to become an EMT,...

    It takes less than a year now to become an EMT, it's a fairly easy course depending on how much you study and how well you learn.

    Jason
  36. Replies
    14
    Views
    1,147

    This is absolutely true, I don't think anyone in...

    This is absolutely true, I don't think anyone in the oil patch has an easier job. The fire guys and the safeties are a close second.




    Most injuries you see up here are minor but when...
  37. Replies
    14
    Views
    1,147

    LF: EMT's to work up north near Cold Lake!

    We are looking for an EMT to work just outside of cold lake for a range of dates over the next few months with the possibility for full-time employment.

    You must have all your tickets (H2S, CSTS,...
  38. Replies
    326
    Views
    20,934

    In the lead already! haha What's funny is I...

    In the lead already! haha

    What's funny is I think it was SPM that helped me win this contest the first year. I never played last year cus I missed the cut-off but SPM tanked last year so probably...
  39. Replies
    21
    Views
    1,637

    I do like this one but wish it chain wasn't the...

    I do like this one but wish it chain wasn't the old bath tub plug chain haha BUT $565 seems crazy expensive for what you get but that's Gucci for ya.
    ...
  40. Replies
    21
    Views
    1,637

    Yeah I had the thick silver chains back 10-12...

    Yeah I had the thick silver chains back 10-12 years ago in high school, not really my thing anymore, I wear a lot of dress shirts when I'm going out so I like something a little less flashy but still...
Results 1 to 40 of 831
Page 1 of 21 1 2 3 4