Quantcast
Search Results - Beyond.ca - Car Forums - Automotive Enthusiasts Community

Search:

Type: Posts; User: CRXguy

Page 1 of 166 1 2 3 4

Search: Search took 0.55 seconds.

  1. Replies
    71
    Views
    1,608

    Half my life on here. You know you're old...

    Half my life on here.

    You know you're old when you forgot another Beyond milestone. :rofl:
  2. Could say I'm kinda OG. :D Joined when I was...

    Could say I'm kinda OG. :D

    Joined when I was 21. Now I'm 41. Time doesn't go by so fast in your 20's when you have no responsibilities. Wish I didn't take that for granted. Met some great guys on...
  3. Replies
    5,834
    Views
    576,205

    Gave the truck a quick clean.

    Gave the truck a quick clean.
  4. Replies
    682
    Views
    27,406

    From Lbabinz

    From Lbabinz
  5. Replies
    4,252
    Views
    320,659

    I spent $200 when I was in Van back in August....

    I spent $200 when I was in Van back in August. Last fill before the price jump was $150ish. Thank God I only fill once a month. :cry:
  6. Replies
    4,252
    Views
    320,659

    I have only used the driving mode very briefly...

    I have only used the driving mode very briefly two times ever since I got the truck. It's always in normal mode, and mostly city driving I'm getting about 950KM on average when the warning light...
  7. Replies
    4,252
    Views
    320,659

    Same.

    Same.
  8. Replies
    4,252
    Views
    320,659

    Prepare to drive the truck home this weekend. :D

    Prepare to drive the truck home this weekend. :D
  9. Replies
    4,252
    Views
    320,659

    I guess we ordered at the same time and mine came...

    I guess we ordered at the same time and mine came in a couple weeks before yours. :D
  10. Replies
    4,252
    Views
    320,659

    Haha... they're slowly trickling in. ...

    Haha... they're slowly trickling in.



    Great news. :rofl: Did you get a build date? Mine was built on June 14th, and arrived in Calgary just after Canada Day. I was originally told to expect it...
  11. Replies
    4,252
    Views
    320,659

    Truck landed in Calgary last weekend. Dropped off...

    Truck landed in Calgary last weekend. Dropped off at dealership earlier this week. Will probably take it home next weekend. :D

    https://ibb.co/02ZQK9x
    https://ibb.co/ftDtsxk

    Edit: I fail at...
  12. Replies
    4,252
    Views
    320,659

    Truck is in transit. w00t

    Truck is in transit. w00t
  13. Replies
    4,252
    Views
    320,659

    Fml

    Fml
  14. Replies
    4,252
    Views
    320,659

    Beauty. I checked in at work yesterday. Got a...

    Beauty.

    I checked in at work yesterday. Got a VIN and build date of June 14. Placed order on March 27. Hopefully truck comes before summer ends. :rofl:
  15. Replies
    18,167
    Views
    2,335,255

    Thanks for the share. Can't go wrong for $4.80....

    Thanks for the share. Can't go wrong for $4.80. Lol
  16. Replies
    4,252
    Views
    320,659

    I work in service. Had a feeling it was yours. :D...

    I work in service. Had a feeling it was yours. :D

    I've been going back and forth for the last couple months, but finally decided to pull the trigger. Hoping it'll arrive in 3 months.
  17. Replies
    4,252
    Views
    320,659

    Ordered yesterday. :D

    Ordered yesterday. :D
  18. Replies
    4,252
    Views
    320,659

    Joining the '21 club. Lead Foot 502a w/360...

    Joining the '21 club.

    Lead Foot 502a w/360 camera, B&O Unleashed, FX4 and 20's.
  19. Replies
    4,252
    Views
    320,659

    Anyone order a blue Lariat from Woodridge?

    Anyone order a blue Lariat from Woodridge?
  20. Replies
    5,834
    Views
    576,205

    Let me know if you want to sell it. :D

    Let me know if you want to sell it. :D
  21. Replies
    266
    Views
    29,560

    My friend gave me a few packs to try. I think I...

    My friend gave me a few packs to try. I think I overcooked them by 30-45s so definitely follow the recommended time. I added some air fried dumpling and threw in a couple spoonfuls of homemade chili...
  22. Replies
    291
    Views
    12,770

    What in the world???

    What in the world???
  23. Replies
    86
    Views
    7,240

    You can drive yours with the ski equipment and...

    You can drive yours with the ski equipment and the wife can take her car with the kids.
  24. Replies
    1,485
    Views
    124,940

    I've been going back and forth between a few TVs....

    I've been going back and forth between a few TVs. Looking at 65" and $1000 budget.

    TCL 65R613
    Hisense 65Q7G
    Sony 65X800H

    Used mostly for Netflix and Xbox One S. I don't think I'll be getting...
  25. Hope something like this pops up this BF. Need a...

    Hope something like this pops up this BF. Need a couple of new ones.
  26. Whoa throwback! Where was Gotham again? haha

    Whoa throwback! Where was Gotham again? haha
  27. First place I went to and a regular before I...

    First place I went to and a regular before I turned 18. Good times! It was also nice that Misty's was right next door. :rofl:
  28. Replies
    682
    Views
    27,406

    free ninety free? :rofl:

    free ninety free? :rofl:
  29. Replies
    927
    Views
    76,745

    Are you on an old plan? I previously had the $60...

    Are you on an old plan? I previously had the $60 12GB plan, switched to in-market $50 9GB. Saw on RFD Koodo was offering free data add-on. I messaged them on FB and a day later got 4GB added. So now...
  30. Replies
    266
    Views
    29,560

    Song Huong moved up to the NE. Apparently...

    Song Huong moved up to the NE.

    Apparently they have a sister restaurant that just opened at the corner of 17th ave and 52nd st in Forest Lawn. It's called Hue Thuong.
  31. In.

    In.
  32. Replies
    4,252
    Views
    320,659

    James is good people.

    James is good people.
  33. Nice. In for next time.

    Nice. In for next time.
  34. Would love to break in my new bike, but this...

    Would love to break in my new bike, but this looks a little hardcore for me. I'd probably die halfway up.
  35. Replies
    65
    Views
    6,693

    :rofl:

    :rofl:
  36. Replies
    5,834
    Views
    576,205

    Should do an OG physical distancing meet one of...

    Should do an OG physical distancing meet one of these days before it gets cold.
  37. Replies
    4,252
    Views
    320,659

    Quick fix would be to have someone to put it in...

    Quick fix would be to have someone to put it in reverse, and you give the tailgate a couple hard taps and it should go back to normal. :rofl:

    It's a known issue.
  38. Replies
    4,252
    Views
    320,659

    Is yours a 2020? I saw issues like this at work....

    Is yours a 2020? I saw issues like this at work. Seems like it was a problem on some other 2020 Ford models, not just the F150's.
  39. Replies
    1,393
    Views
    89,428

    Yeah, no thanks! :rofl:

    Yeah, no thanks! :rofl:
  40. Replies
    40
    Views
    2,727

    My suggestion would be a 2007-11 Civic Si. Had my...

    My suggestion would be a 2007-11 Civic Si. Had my '09 for 8.5yrs and all I did was oil changes, MT fluid(2x) and brake pads. Bought it with 44k on the odometer and sold it at 220k-ish. Still had lots...
Results 1 to 40 of 6616
Page 1 of 166 1 2 3 4