Quantcast
Search Results - Beyond.ca - Car Forums - Automotive Enthusiasts Community

Search:

Type: Posts; User: Pauly Boy

Page 1 of 7 1 2 3 4

Search: Search took 0.06 seconds.

  1. Haha, that intersection is hilarious. We use the...

    Haha, that intersection is hilarious. We use the Bragg Creek "shortcut" when going to the mountains (like everyone else) and I don't think I've ever made it through there without having to facepalm...
  2. Replies
    3,329
    Views
    217,574

    I shit on Acura for giving me an interface that...

    I shit on Acura for giving me an interface that makes Windows 95/98 look current, but man sometimes it's nice to just be able to jump in the car and go with everything loaded up before I even slap it...
  3. Replies
    3,329
    Views
    217,574

    So in the end we picked up a tri-fold soft...

    So in the end we picked up a tri-fold soft tonneau for ours from Bison:

    https://bisontonneaucovers.com/collections/ford/products/ford-f150-soft-tri-fold-tonneau-cover?variant=37505553629334
    ...
  4. Replies
    2,830
    Views
    81,857

    Poll: Bahaha, oh SportEL you are just a treat.

    Bahaha, oh SportEL you are just a treat.
  5. Haha, I wonder what the ramifications are if your...

    Haha, I wonder what the ramifications are if your going to lose to shirt so you cash your cash in for chips then declare bankruptcy then cash those chips in...

    Is this a thing? My knowledge of...
  6. Meh. This doesn't change anything really. ...

    Meh. This doesn't change anything really.

    After visiting other functioning countries in my 20s and 30s without our heavy handed Puritan liquor laws, I quit caring.

    I'm not gonna flaunt it or...
  7. So much this. The entire bloody thing is a blind...

    So much this. The entire bloody thing is a blind spot, lol.
  8. Replies
    347
    Views
    9,218

    Haha, well I suppose your right. I'd def rock a...

    Haha, well I suppose your right. I'd def rock a pair of those sweet vintage ones though, lol.

    I was referring to the umbrella-style ones that fold into the little bag - That's what I think of when...
  9. Replies
    347
    Views
    9,218

    Anyone have any recommendations on some good...

    Anyone have any recommendations on some good quality camping chairs that won't break my bank?

    I had some Coleman ones that lasted 10 years back in the day, but everything I've tried replacing them...
  10. Replies
    14,962
    Views
    697,892

    Haha. Also, I need that Goofy sweatshirt in my...

    Haha. Also, I need that Goofy sweatshirt in my life.
  11. Haha, yup and Acura sedans, lol. I legit...

    Haha, yup and Acura sedans, lol.

    I legit thought about putting my name on the list for a Type-S after we flipped the wife's Rav4 for $2300 "profit" but it seems my car is worth exactly what I owe,...
  12. Replies
    14,962
    Views
    697,892

    So was there a defining point in your life...

    So was there a defining point in your life SportEL when you went full loon? Or was it more a gradual slide into madness?
  13. FS: Wagner Thermo Quiet Ceramic Brake Pads - Dodge, Jeep, Mitsubishi

    Model QC866. New in box. Forgot I had these - Bought for an old Jeep Patriot but traded it in before completing service. Includes installation hardware.

    Will fit various Chrysler, Dodge, Jeep &...
  14. Perhaps a MEGA thread?

    Perhaps a MEGA thread?
  15. Replies
    3,329
    Views
    217,574

    I just assumed from the tiny thunbnail, lol. To...

    I just assumed from the tiny thunbnail, lol.
    To be fair, the Beyond forums are.pretty terrible to view on mobile

    Our detailing job was pretty rushed too. My favourite was the flaw in the paint...
  16. We've had a couple instances like that here. The...

    We've had a couple instances like that here. The only person to have it in our business unit tested positive with his son. Wife went through several negative tests before getting it. Infant tested...
  17. Replies
    3,329
    Views
    217,574

    Gonna be a whole lot of leadfoot Lariats with...

    Gonna be a whole lot of leadfoot Lariats with baby engines for sale come spring 2023 :rofl:
  18. Replies
    14,962
    Views
    697,892

    Don't you put that evil on me Ricky Bobby! ...

    Don't you put that evil on me Ricky Bobby!

    Wife is NICU here and this is her biggest fear. To go from one of the "safest" places in the hospital (they're on 24/7 lockdown without covid) to front...
  19. Our Safety Coordinator at work got it. Passed...

    Our Safety Coordinator at work got it. Passed away in hospital Saturday after being on a ventilator for the last week. Guy was mid 40's with a bunch of kids which is the worst part - I honestly...
  20. Replies
    2,227
    Views
    155,017

    FYI It's not really advertised, but if you call...

    FYI It's not really advertised, but if you call your Costco and select the Membership Information option, you'll eventually get through to the member/returns desk. I use it all the time for...
  21. Most inner city pharmacies and grocery stores do...

    Most inner city pharmacies and grocery stores do this though. Before it closed, the downtown IGA in little old Lethbridge was the same - Scope and hairspray was kept at the tills and locked down,...
  22. Replies
    2,830
    Views
    81,857

    Poll: Hey look, I can link news from the internet too...

    Hey look, I can link news from the internet too buddy

    I'd trust Snopes more than a guy with an Asterisk by his "MD" qualifications
  23. Replies
    2,830
    Views
    81,857

    Poll: Haha, yes

    Haha, yes
  24. Replies
    2,830
    Views
    81,857

    Poll: Got the AZ yesterday & been knocked on my ass...

    Got the AZ yesterday & been knocked on my ass since late last night - cold chills & sweats, fever and aching all over. Woke up at 6am this morning in a giant puddle. I assume that was the nanobots...
  25. Replies
    16
    Views
    592

    I might have to update my signature :rofl:

    I might have to update my signature :rofl:
  26. Replies
    3,329
    Views
    217,574

    What a crazy time. I tried telling my dad on the...

    What a crazy time. I tried telling my dad on the weekend when he finally saw our truck and he just doesn't understand how you can't just go to the dealership and pick out a vehicle right now, lol
  27. Replies
    3,329
    Views
    217,574

    Nice. If I was buying a new truck and not just...

    Nice. If I was buying a new truck and not just cheapo leasing, the hybrid would be very much at the top of my list.
  28. Replies
    56
    Views
    1,378

    Mediocre chain food like all the rest. OJ's is...

    Mediocre chain food like all the rest. OJ's is right there now since getting bought out and fucking with their menu.

    Eaten there lots though. Peeps are right about every small city in Western...
  29. Replies
    1,196
    Views
    77,043

    Not really. I've only had it set up for a month...

    Not really. I've only had it set up for a month though. Faster than my other set upstairs with built-in Roku. Just the other day, I swapped middle of a show in Disney+ to Netflix, to the input for...
  30. I haven't bought wheels from the States for a...

    I haven't bought wheels from the States for a long time, but I did several sets back when our dollar was at par and TireRack had some clearance sales. Man those were the days. I was there every other...
  31. Replies
    1,196
    Views
    77,043

    I have the 65Q8G (I returned the 7G after getting...

    I have the 65Q8G (I returned the 7G after getting a deal on the 8G for $100 more only). I went with it after comparing it to the 5/6 TCL & a bunch of TV's at Costco, Visions & BB in the 65" for...
  32. Replies
    3,329
    Views
    217,574

    Yeah thats one feature the truck has my car...

    Yeah thats one feature the truck has my car doesn't and it's definitely on my shopping list for next time. That and wireless Android Auto - not having to plug your phone in is so much more convenient.
  33. Replies
    3,329
    Views
    217,574

    Yup, in its early days it was annoying and...

    Yup, in its early days it was annoying and sluggish as well. I'm sure the Beyond TLX crew will agree Honda's version in that car sucked, lol. Ford's implementation in the 2021 trucks is actually...
  34. I see it's already gone. What did it sell for in...

    I see it's already gone. What did it sell for in the end?
  35. Replies
    3,329
    Views
    217,574

    Rofl. In the shop already! Went out the other...

    Rofl. In the shop already!

    Went out the other day and noticed little stains on the driveway. Wife dropped it off at the dealer this morning on her way home from night shift - Axle leak.

    Imagine...
  36. Replies
    3,329
    Views
    217,574

    Colour is awesome, but man I didn't think it...

    Colour is awesome, but man I didn't think it would show dirt/dust as bad as it does. It's really cool how much it shifts when it's in the light vs dark.

    We have 2 kids, and they're with us 75% of...
  37. Replies
    3,329
    Views
    217,574

    Picked her up just before Easter. 2 months...

    Picked her up just before Easter. 2 months exactly - Ordered Jan 24 - Took keys Mar 24.

    Pretty good so far - I like the utility of the box (already did a dump run & picked up a cabinet already...
  38. Nice. Gotta love the pie lot. With the market...

    Nice. Gotta love the pie lot.

    With the market right now, I’m surprised it made it to list, lol.
  39. Replies
    222
    Views
    21,477

    I second this with the exception of that...

    I second this with the exception of that chocolate winter one. Def gonna hit Costco for a case though.

    Speaking of BC beer - Fernie Brew Co. is amazing - They've been my go-to since touring the...
  40. Replies
    66
    Views
    1,572

    Yup I learned to do this in Uni, lol. Had a...

    Yup I learned to do this in Uni, lol. Had a Scarface poster mounted in a doubled-matted solid wood frame with gold inlay that prob cost the old man $300 in 1970 to frame the hideous portrait of his...
Results 1 to 40 of 263
Page 1 of 7 1 2 3 4