Quantcast
Search Results - Beyond.ca - Car Forums - Automotive Enthusiasts Community

Search:

Type: Posts; User: D'z Nutz

Page 1 of 482 1 2 3 4

Search: Search took 0.53 seconds.

  1. Replies
    97
    Views
    8,064

    Sticky: Yeah it's definitely a machine in more ways than...

    Yeah it's definitely a machine in more ways than one haha
  2. Replies
    97
    Views
    8,064

    Sticky: Looks good man! :thumbsup:

    Looks good man! :thumbsup:
  3. Replies
    15
    Views
    329

    Poll: I've never heard of this. I should try it.

    I've never heard of this. I should try it.
  4. Replies
    14
    Views
    313

    Phone. He'll play with it for a few days and...

    Phone. He'll play with it for a few days and then realize again he doesn't like Android and will sell it.
  5. Replies
    15
    Views
    386

    Sounds like the MIL has been joy riding again haha

    Sounds like the MIL has been joy riding again haha
  6. Replies
    21
    Views
    1,804

    This might end up being better than the movie...

    This might end up being better than the movie itself.

    V90pqyZ3cU8


    flipstah taemo, where can I get a copy of the bootleg they're watching? :rofl:
  7. Damn it. I thought you found more videos of the...

    Damn it. I thought you found more videos of the South African history teacher on LinkedIn.

    You're lucky I can't disapprove of your OP.
  8. If you want to download it, use the Video...

    If you want to download it, use the Video Downloadhelper Add-On in Firefox.

    If you want to find the source, post a link the page and I can have a look.
  9. Replies
    13
    Views
    385

    Kinda hard to squeeze all that detail into such a...

    Kinda hard to squeeze all that detail into such a small avatar.

    88451
  10. Replies
    13
    Views
    385

    Do you have your avatar in a bigger size to...

    Do you have your avatar in a bigger size to photoshop?
  11. Replies
    13
    Views
    385

    But Santa Closa Nostra is! 88445

    But Santa Closa Nostra is!

    88445
  12. Replies
    161
    Views
    8,401

    You must spread some Reputation around before...

    You must spread some Reputation around before giving it to ExtraSlow again
  13. Sticky: Haha your comment totally reminded me of this ...

    Haha your comment totally reminded me of this

    3WiYt7gAySw
  14. Sticky: 1199386030622887943

    1199386030622887943
  15. Sticky: Yeah, I just read that right now. Damn, not...

    Yeah, I just read that right now. Damn, not looking good for Peters.
  16. Sticky: Yes, but we still don't know what happened. Up...

    Yes, but we still don't know what happened. Up until now, we've only heard one side of the story and this hasn't been the first time Aliu has pulled the race card. I'm not saying I believe one side...
  17. Replies
    54
    Views
    1,674

    Runners, sweats or track pants, hoodie,...

    Runners, sweats or track pants, hoodie, earphones/headphones and iPod/iPhone, aisle seat. I just need to be as warm and comfortable to sleep in cause as soon as the plane takes off, I pass out.
    ...
  18. Can confirm it's $699 at East Hills. I was there...

    Can confirm it's $699 at East Hills. I was there on Saturday morning and looking at it. It seems like a lot of TV for the money. If I needed another, I'd jump on it.
  19. Replies
    53
    Views
    8,598

    Damn. This is what happens to kids who drink pop...

    Damn. This is what happens to kids who drink pop without permission. No respect.
  20. Replies
    51
    Views
    4,289

    Sticky: His experience in Detroit was well documented,...

    His experience in Detroit was well documented, but I had no idea it went back to the AHL days.
  21. Replies
    51
    Views
    4,289

    Sticky: 1197274178828820481

    1197274178828820481
  22. Replies
    30
    Views
    1,240

    Yeah man, that's it

    Yeah man, that's it
  23. Replies
    1,293
    Views
    63,580

    Shit, that's it? I guess you haven't dealt with...

    Shit, that's it? I guess you haven't dealt with T-Mobile support. You literally have to wait a week for an escalation response. It took me 3 months to get them to fix the email to my account. And...
  24. Replies
    30
    Views
    1,240

    I have no idea what that is. My friend is...

    I have no idea what that is. My friend is currently in Hanoi and posted pics of it.



    I don't like regular coffee, but I like the odd espresso or cappuccino from time to time depending on how...
  25. Replies
    30
    Views
    1,240

    Vietnamese egg coffee

    I just learned about this. I'm not really into coffee, but it sounds like it's more like a sweetened espresso which doesn't sound too bad.

    Is there anywhere that serves it here?
  26. Replies
    127
    Views
    5,254

    Sounds like you've come across some concrete...

    Sounds like you've come across some concrete evidence that Santa is real.
  27. Replies
    562
    Views
    34,766

    Look into one of the Android One phones from...

    Look into one of the Android One phones from Xiaomi on Aliexpress. It'll fall within that price range.
    https://www.android.com/one/

    They should all be dual sim too, which comes in handy when...
  28. Replies
    29
    Views
    2,227

    Damn. I noticed your absence on the forums and...

    Damn. I noticed your absence on the forums and hoped it was cause life was busy.

    Hope you get the thumbs up you're waiting for and looking forward to changing the thread title to "I had it"
  29. Replies
    44
    Views
    1,925

    I think you're right there. I wanted to get...

    I think you're right there. I wanted to get those before but they weren't suitable for my set up at the time. I seem to recall they like a lot of fast moving water.
  30. Replies
    12
    Views
    623

    Yeah, it wouldn't take long to set up an...

    Yeah, it wouldn't take long to set up an automated script to check balances in batches at all. Even if they didn't, it's not like they'd have full time jobs keeping them busy :rofl:
  31. Replies
    12
    Views
    623

    Yeah, I was reading not too long ago what...

    Yeah, I was reading not too long ago what scammers are doing now is scratch off the gift card stickers located throughout the store, scan the barcodes, then reapply a new scratch sticker and wait...
  32. Replies
    14
    Views
    1,000

    Continuing on this conversation from the "Post...

    Continuing on this conversation from the "Post your latest purchase" thread:
  33. Replies
    10
    Views
    739

    Have you looked into mechanical keyboards?...

    Have you looked into mechanical keyboards?
    https://www.reddit.com/r/MechanicalKeyboards/
  34. Replies
    14,662
    Views
    1,759,398

    Oh baby! I hope you get them

    Oh baby! I hope you get them
  35. Replies
    1,293
    Views
    63,580

    Here's a new one I haven't seen before

    Here's a new one I haven't seen before
  36. Thread: +15 Food

    by D'z Nutz (view post)
    Replies
    178
    Views
    6,321

    Can't you just follow the trail of AirPods? :rofl:

    Can't you just follow the trail of AirPods? :rofl:
  37. Replies
    1,293
    Views
    63,580

    Haha, no it's not that. I have both the private...

    Haha, no it's not that. I have both the private and non-private browser sessions for two different browsers running all at the same time for different user types on the system we're building up...
  38. Replies
    1,293
    Views
    63,580

    What about those fucking idiots who open up all...

    What about those fucking idiots who open up all the locker doors and use them as their personal hangers? :facepalm:

    On the topic of working out, people who operate equipment or hold free weights...
  39. Replies
    64
    Views
    3,965

    Sticky: Yeah, just need something cheap to convert my fat...

    Yeah, just need something cheap to convert my fat bike to drop bars. Ideally some 5800's.
  40. Replies
    64
    Views
    3,965

    Sticky: Anyone got some 11 speed Shimano brifters kicking...

    Anyone got some 11 speed Shimano brifters kicking around you'd like to sell?
Results 1 to 40 of 19277
Page 1 of 482 1 2 3 4