Quantcast
Search Results - Beyond.ca - Car Forums - Automotive Enthusiasts Community

Search:

Type: Posts; User: nj2Type-S

Page 1 of 69 1 2 3 4

Search: Search took 0.13 seconds.

  1. Replies
    10
    Views
    732

    my wife and i went to stresa on lake maggiore a...

    my wife and i went to stresa on lake maggiore a couple of years ago. we just took the train to milan, and it was super easy. we spent a day in milan, and i think it was more than enough for us;...
  2. Replies
    20
    Views
    1,227

    *stares you down*

    *stares you down*
  3. Thread: test

    by nj2Type-S (view post)
    Replies
    0
    Views
    151

    test

    ???
  4. Replies
    67
    Views
    2,603

    made me spit out my lunch! lol!

    made me spit out my lunch! lol!
  5. you'd better be hitting up muay thai classes like...

    you'd better be hitting up muay thai classes like mad to work these off! haha! :rofl:
  6. just watched the videos. sucks for the OP, but...

    just watched the videos. sucks for the OP, but this could've been easily avoided. i'm no saint, either, but videos like these remind me to just calm the hell down lol.
  7. Replies
    316
    Views
    14,708

    i've never been a corvette fan, but the C8 is...

    i've never been a corvette fan, but the C8 is just beautiful. :love:
  8. Replies
    914
    Views
    90,039

    anyone else having issues seeing pictures posted...

    anyone else having issues seeing pictures posted on this thread?
  9. Replies
    53
    Views
    2,422

    yeah, i'll watch this in the theatres,...

    yeah, i'll watch this in the theatres, regardless. i love f-18s :drool:
  10. Replies
    7
    Views
    1,191

    FS: PM'd!

    PM'd!
  11. Replies
    7
    Views
    1,191

    FS: bump!

    bump!
  12. same! we only go if the admission is free!

    same! we only go if the admission is free!
  13. Replies
    145
    Views
    24,768

    BUMP! any new good places to check out?! i...

    BUMP!

    any new good places to check out?! i was initially not a fan of korean fried chicken, but i found myself hitting up bonga, yum yum chicken and han maru quite a lot lately...:drool:

    gotta...
  14. Replies
    75
    Views
    3,977

    this is the one that i usually go to. it's a...

    this is the one that i usually go to. it's a pretty decent facility.

    group buy on a car wash? lol.
  15. Replies
    75
    Views
    3,977

    i spend around $6: $2 soap spray, $2 foam brush,...

    i spend around $6: $2 soap spray, $2 foam brush, $2 rinse. i drive out of the bay then i wipe the vehicle dry.
  16. Replies
    140
    Views
    17,571

    my wife and i had some time to kill on friday, so...

    my wife and i had some time to kill on friday, so we decided to line up to The Alley. we were in line for about 30 minutes. we felt pretty stupid lining up this long for bubbletea, seeing as there...
  17. Replies
    140
    Views
    17,571

    i've been sorta wanting to try this place out...

    i've been sorta wanting to try this place out just out of curiosity. i think i'll wait a few more weeks until there are no more lines. gong cha it is for me until then!
  18. Replies
    48
    Views
    4,767

    oh, man. i got fired at 3 places when i was...

    oh, man. i got fired at 3 places when i was younger. lol!

    at 16, i worked at international clothiers. it wasn't a bad first job at 16, getting paid $5.90/hr haha! boss asked me to work on...
  19. Replies
    323
    Views
    16,549

    any Fido deals going on?

    any Fido deals going on?
  20. Replies
    34
    Views
    1,747

    You're pretty much bang on! That's the thing,...

    You're pretty much bang on! That's the thing, 10k over 12 years doesn't seem like a pretty good return. It's exactly why I was considering selling it and put my money elsewhere.

    But as some of...
  21. Replies
    34
    Views
    1,747

    Yeah, it was a big mistake buying in 2007, but I...

    Yeah, it was a big mistake buying in 2007, but I just got married and we wanted to buy a place. Should've just rented, in hindsight lol.

    There's no real reason why I want to sell in the near...
  22. Replies
    34
    Views
    1,747

    My mistake. I meant to say "negative cash flow",...

    My mistake. I meant to say "negative cash flow", and not "negative income".

    I bought it in 2007, when the market was at its peak, and I only put 5% down. It was only vacant for 2 months out of...
  23. Replies
    34
    Views
    1,747

    Basically, the the only benefit of having my...

    Basically, the the only benefit of having my rental property at the moment is for tax purposes lol. I haven't made income, so that loss does help my personal taxes.
  24. Replies
    34
    Views
    1,747

    Rental Property Income

    This thread sort of stems from the other thread about "renting to young families".

    I have a townhome as a rental property. For the the past 4.5 years now, I've rented it out to 3 different...
  25. Replies
    25
    Views
    1,576

    how often do you guys get your furnace and duct...

    how often do you guys get your furnace and duct cleaned?

    i saw air raid on groupon, but their winter deal is actually $5 cheaper than the groupon. how are these guys?
  26. Replies
    24
    Views
    1,196

    PM'd!

    PM'd!
  27. Replies
    49
    Views
    2,873

    ok, so after reading this thread, maybe $450+...

    ok, so after reading this thread, maybe $450+ isn't too bad lol! i'm in riverstone.
  28. i've been doing muay thai for a long time, and i...

    i've been doing muay thai for a long time, and i took up bjj a few years ago. my whole goal was to be able to get back up to my feet if i ever get in a fight and it goes to the ground. since...
  29. Replies
    206
    Views
    15,816

    i'm looking at getting a cat back exhaust for the...

    i'm looking at getting a cat back exhaust for the taco. what are you all running? thanks!
  30. Replies
    206
    Views
    15,816

    this is going to be a longshot but i am looking...

    this is going to be a longshot but i am looking for a white 3rd gen hood with the hood scoop. i have a white 2018 trd off-road and would like to trade my hood for yours plus cash on my end. thanks!
  31. Replies
    1,424
    Views
    12,014,263

    i've had the TD infinite first class travel visa...

    i've had the TD infinite first class travel visa since 2011. i like it because the annual fee gets waived, because i have an "all-inclusive" account. i found that recently, TD has changed the poins...
  32. Replies
    2
    Views
    1,880

    FS: Pm'd

    Pm'd
  33. Replies
    7
    Views
    1,191

    FS: bump!

    bump!
  34. Replies
    41
    Views
    2,924

    yeah, i never even knew that there are different...

    yeah, i never even knew that there are different levels for netflix. so is basic just SD quality?! lol
  35. Replies
    7
    Views
    1,191

    FS: bump! $25 takes it!

    bump! $25 takes it!
  36. Replies
    34
    Views
    2,532

    my wife and i are thinking of going to the...

    my wife and i are thinking of going to the Maldives in February. however, what is the best time to go there? we definitely want to go to an all-inclusive resort. are there things to do at night,...
  37. Replies
    37
    Views
    2,434

    i have a similar situation with the OP. my 2008...

    i have a similar situation with the OP. my 2008 rdx was damaged by hail a couple of weeks ago. the cost estimate is $5800 + gst for repairs. looking around kijiji and autotrader, i can probably...
  38. BUMP! so we built in riverstone in 2015 and 3...

    BUMP!

    so we built in riverstone in 2015 and 3 years later, the construction in our area has subsided quite significantly. lots of empty lots are now fully-built homes. however, my wife and i are...
  39. Replies
    36
    Views
    5,807

    BUMP! my wife’s birthday is coming up, and the...

    BUMP!

    my wife’s birthday is coming up, and the idea of a tasting menu piqued our interest. we actually tried to book a reservation at rouge, but they are fully booked when we’d like to go. we’re...
  40. Replies
    206
    Views
    15,816

    anybody with a 2018 taco rocking a trd pro...

    anybody with a 2018 taco rocking a trd pro grille? is it worth paying for the oem grille or are the knockoffs pretty good? any issues with the tss system? thanks!
Results 1 to 40 of 2725
Page 1 of 69 1 2 3 4