Quantcast
Whyte Out Emcee - Beyond.ca - Car Forums
Results 1 to 7 of 7

Thread: Whyte Out Emcee

  1. #1
    Join Date
    Jun 2002
    Location
    Southern California
    My Ride
    09 WRX Hatchback / 72 240z
    Posts
    2,624
    Rep Power
    20

    Exclamation Whyte Out Emcee

    wow another 106 and park winner making that like 7th emcee battle rapper to get on the hall of fame.... man this dude's voice is sorta like em's haha a lot of fans compare him to Jin da MC and most of them think Jin will rip him apart...man his song is kinda dumb...another em wannabe..

    http://www.whyteout.com

  2. #2
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    Calgary
    My Ride
    UA6
    Posts
    469
    Rep Power
    0

    Default

    oh man, what a fucking dork

  3. #3
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    Calgary
    Posts
    344
    Rep Power
    0

    Default

    This dude has no stage presence at all. His stage motions are direct copies of Jin's performances, but without the emotion or intimidation factor. His lyrics are generally pretty original though...just has to figure out his own style and fix his goofy looks.

  4. #4
    Join Date
    Jun 2002
    Location
    CA/AB
    Posts
    1,818
    Rep Power
    19

    Default

    yeah he looks like a tool, ive watched some of his battles hes pretty good , haha he shits his pants when hes battling this black dude.. the black guy got pissed off at something he said and looked like he wanted to pound the lil white boys ass

  5. #5
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    CGY
    My Ride
    Mitsubishi Lancer 2003
    Posts
    78
    Rep Power
    0

    Default

    WRITTEN PUNCHLINES!.....

  6. #6
    Join Date
    Aug 2002
    Posts
    740
    Rep Power
    18

    Default

    What a dweeb....

    Sounds too much like Eminem.
    I know you don't smoke weed. I know this. But I'm gonna git you high today. 'cause it's Friday, you ain't got no job, and you ain't got shit to do!

  7. #7
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    DT 780
    My Ride
    LEXUS LX470
    Posts
    901
    Rep Power
    17

    Default

    i dunno man... seems like he had his raps preprepared. jin used to flip what the other guy rapped about.
    Tap, Rack, BANG!

Similar Threads

  1. this porshce is peeling out check this pix out tell me what u think

    By Porsche 944 in forum Cars, Bikes, Machines
    Replies: 17
    Latest Threads: 07-03-2003, 12:12 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •