Quantcast
Cosmic Gate at the Palace(i think?) - Beyond.ca - Car Forums
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 20 of 22

Thread: Cosmic Gate at the Palace(i think?)

  1. #1
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    calgary
    Posts
    1,191
    Rep Power
    21

    Default Cosmic Gate at the Palace(i think?)

    awww shiiiiet, i heard about this from my friends that are heading down there tonight. but since im still a young one i cannot go sooo anyone who went to the palace tonight tell me how it went!!!!!!!!!!!!!!!! next up we need DJ Dean. I prefer dj deans beats over cosmic gates...although still pretty good shit going on!!

    man i need a fake ID to go to this kind of stuff DOH >_<

  2. #2
    Join Date
    May 2002
    Location
    Calgary
    My Ride
    99 Civic
    Posts
    408
    Rep Power
    21

    Default Re: Cosmic Gate at the Palace(i think?)

    Originally posted by l/l/rX
    awww shiiiiet, i heard about this from my friends that are heading down there tonight. but since im still a young one i cannot go sooo anyone who went to the palace tonight tell me how it went!!!!!!!!!!!!!!!! next up we need DJ Dean. I prefer dj deans beats over cosmic gates...although still pretty good shit going on!!

    man i need a fake ID to go to this kind of stuff DOH &gt;_&lt;
    Well sucks for you not to be 18 yet. Anyways Cosmic Gate was at The Warehouse, not palace.
    I'd imagine Cosmic Gate tonight will be crazy!
    I was gonna go but wasnt in the mood to do anything, just wanted to sit at home and relax.

    Hopefully someone went and can tell us how it went!
    ......

  3. #3
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    calgary
    Posts
    1,191
    Rep Power
    21

    Default

    yea no kidding!!!! aha...ooo DOH >_< i just saw another thread on this ahh shiiiet sorrie sorrie. anyways someone tell us how it went.

  4. #4
    lam-boy Guest

    Default Re: Re: Cosmic Gate at the Palace(i think?)

    Originally posted by SI-vic


    Well sucks for you not to be 18 yet. Anyways Cosmic Gate was at The Warehouse, not palace.
    I'd imagine Cosmic Gate tonight will be crazy!
    I was gonna go but wasnt in the mood to do anything, just wanted to sit at home and relax.

    Hopefully someone went and can tell us how it went!
    omg man i got fucking creamed at the warehouse last night..fuck man haha i never felt so fricking wasted in my life.

  5. #5
    Join Date
    Jun 2002
    Location
    Calgary,Alberta
    My Ride
    Audi A4 2.0T
    Posts
    85
    Rep Power
    0

    Default

    cosmic gate was awsome....

  6. #6
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Okotoks
    Posts
    334
    Rep Power
    20

    Default

    It was definately worth the drive over after the Palace closed
    You don't wanna race me.... you've seen taillights like mine a thousand times!!!!

    RIP T.T. Feb 09 2004

  7. #7
    lam-boy Guest

    Default

    Originally posted by CRX-R
    It was definately worth the drive over after the Palace closed
    yo you were at the palace too??

  8. #8
    Join Date
    Jul 2003
    My Ride
    2015 VW GTI
    Posts
    3,717
    Rep Power
    23

    Default

    Cosmic Gate was fucking awesome.. Not your usual set that you would expect, but it was Halloween, They opened with MJ - Thiller, what an opener.. Other than that, I danced my ass off all fucking nite,,,, oh god, do my feet hurt today... and I can't seem to get my ears to stop ringing...

    Anyways, if you missed out CG lastnite at the Warehouse, they are supposedly playing again tonite at Fright Night, where ever the hell that is being hosted at...

    I would go, but shit, I need to sleep...

  9. #9
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    calgary
    Posts
    1,191
    Rep Power
    21

    Default

    ugh you bastard lol. DJ Dean we need him to come here!!!! but yea....what other beats by Cosmic Gate are good? i only have like 5 er 6 of their songs, cuz i have 56k soo i choose my songs wisely =P ahaha

  10. #10
    Join Date
    Jul 2003
    My Ride
    2015 VW GTI
    Posts
    3,717
    Rep Power
    23

    Default

    Originally posted by l/l/rX
    ugh you bastard lol. DJ Dean we need him to come here!!!! but yea....what other beats by Cosmic Gate are good? i only have like 5 er 6 of their songs, cuz i have 56k soo i choose my songs wisely =P ahaha

    what do you have at the moment?

  11. #11
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    calgary
    Posts
    1,191
    Rep Power
    21

    Default

    miss shiva - orgasm (cosmic gate remix)
    CG- back to earth
    CG vs Aquagen - fire wire remix
    CG- Fire Wire
    CG- Awakening

  12. #12
    Join Date
    Jul 2003
    My Ride
    2015 VW GTI
    Posts
    3,717
    Rep Power
    23

    Default

    hmmm try:

    Cosmic Gate - Human Beings
    Cosmic Gate - Exploration of Space

    any mixes are pretty much good...

  13. #13
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Okotoks
    Posts
    334
    Rep Power
    20

    Default

    Originally posted by lam-boy


    yo you were at the palace too??
    The Palace was off the hook last night
    You don't wanna race me.... you've seen taillights like mine a thousand times!!!!

    RIP T.T. Feb 09 2004

  14. #14
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    calgary
    Posts
    1,191
    Rep Power
    21

    Default

    alrite thanx!

    arent you a DJ too? you have any good beats downloadable on the net?

  15. #15
    Join Date
    Jul 2003
    My Ride
    2015 VW GTI
    Posts
    3,717
    Rep Power
    23

    Default

    Originally posted by l/l/rX
    alrite thanx!

    arent you a DJ too? you have any good beats downloadable on the net?
    Nah, sorry man, I ain't quite THAT good of a DJ yet....

    I record my own mixes (or use to), thats about all of could give ya

  16. #16
    lam-boy Guest

    Default

    Originally posted by CRX-R


    The Palace was off the hook last night
    haha those guys in the RUN DMC costumes were cool man.

  17. #17
    Join Date
    Jul 2002
    Location
    calgary
    Posts
    1,943
    Rep Power
    22

    Default

    Originally posted by lam-boy


    haha those guys in the RUN DMC costumes were cool man.
    that would be my buddy dennis haha...he came to school like that too. they both won 300$

  18. #18
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    calgary
    Posts
    1,191
    Rep Power
    21

    Default

    DJ Lazy thanks for the songs...pretty wicked stuff.

  19. #19
    Join Date
    May 2002
    Location
    oreo cookie
    My Ride
    a wrx.
    Posts
    8,023
    Rep Power
    29

    Default

    who the fuck is "dj dean"?

  20. #20
    Join Date
    May 2003
    Location
    calgary
    My Ride
    B7A4
    Posts
    292
    Rep Power
    20

    Default

    Originally posted by lam-boy


    haha those guys in the RUN DMC costumes were cool man.

    Originally posted by dj_honda


    that would be my buddy dennis haha...he came to school like that too. they both won 300$

    i can't believe they didn't get picked over the matrix couple.

Page 1 of 2 1 2 LastLast

Similar Threads

  1. Thai Boxing fights @ Palace

    By LaughingTiger in forum General
    Replies: 8
    Latest Threads: 12-22-2003, 10:10 AM
  2. Cosmic Gate at the Warehouse...

    By DJ Lazy in forum Entertainment
    Replies: 0
    Latest Threads: 10-28-2003, 10:38 PM
  3. Sony Magic Gate

    By ...FOOLIO... in forum Miscellaneous Buy/Sell/Trade
    Replies: 7
    Latest Threads: 06-26-2003, 08:05 PM
  4. Baldur's Gate 1 and 2

    By mrmattyk in forum General
    Replies: 6
    Latest Threads: 01-28-2003, 03:01 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •