Quantcast
Time to get mcdonald food trays - Beyond.ca - Car Forums
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 20 of 22

Thread: Time to get mcdonald food trays

  1. #1
    Dirty_SOHC's Avatar
    Dirty_SOHC is offline 0.2 liters away from a good engine
    Join Date
    Jul 2002
    Location
    Calgary
    My Ride
    WRX
    Posts
    859
    Rep Power
    10

    Default Time to get mcdonald food trays


  2. #2
    Join Date
    May 2002
    Location
    c-town
    My Ride
    AI Servo
    Posts
    1,318
    Rep Power
    11

    Default

    Nice video!!! I was waiting for the BBQ to fly off the truck!!

  3. #3
    Join Date
    Aug 2002
    Posts
    1,295
    Rep Power
    10

    Default

    .
    Last edited by kaput; 03-12-2019 at 06:38 PM.

  4. #4
    Join Date
    May 2002
    Location
    oreo cookie
    My Ride
    a wrx.
    Posts
    8,024
    Rep Power
    18

    Default

    wtf...that video sucked hehe....just a nuch of little redneck import drivers going in circles..

  5. #5
    Join Date
    May 2002
    Location
    Calgary, AB Canada
    My Ride
    91 Civic
    Posts
    526
    Rep Power
    10

    Default

    *oink*Stunting*oink*
    Originally posted by Ridelikeme

    preludes are definately not slow.. they are the corvettes of the honda 4cylinder world..they float

  6. #6
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    Mckenzie
    My Ride
    jdm d16b
    Posts
    493
    Rep Power
    0

    Default

    im in for a "iced up parking lot meeting"!!

  7. #7
    Join Date
    Jun 2002
    Location
    Calgary
    My Ride
    1992 Jetta GTX 16v
    Posts
    173
    Rep Power
    0

    Default

    Originally posted by Jeff TYPE R
    wtf...that video sucked hehe....just a nuch of little redneck import drivers going in circles..


    Wait i'm a redneck .... you asshole
    Once you go 'Dub ... you don't go back

  8. #8
    Join Date
    Jun 2002
    Location
    Calgary
    My Ride
    2008 Z06
    Posts
    3,369
    Rep Power
    14

    Default

    lets do it
    Current Cars:
    1970 Chevy Blazer, 2wd
    1972 Chevy Super Cheyenne C10 Pickup 402 big block, 700R4
    2003 BMW X5 4.6IS Doushmobile

    Past Cars:
    2015 Ford Fiesta ST | Cobb Stage 1, catless downpipe
    2008 Corvette Z06 - 11.39 at 123.8mph
    2002 Corvette Z06 - 12.10 at 116.5mph
    2005 Jeep Wrangler LJ
    1993 5L Mustang - 12.59 at 108
    1989 5L Mustang
    1990 Jeep Cherokee
    1991 Acura Integra RS 403Honda

  9. #9
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    calgary
    My Ride
    is not as cool as my benz was
    Posts
    2,657
    Rep Power
    11

    Default

    Least i know how to "drift" in a front wheel drive now

  10. #10
    Join Date
    Aug 2002
    Posts
    740
    Rep Power
    10

    Default

    Hahah! I love how the cops kept keeping an eye on them.
    I know you don't smoke weed. I know this. But I'm gonna git you high today. 'cause it's Friday, you ain't got no job, and you ain't got shit to do!

  11. #11
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    calgary
    My Ride
    is not as cool as my benz was
    Posts
    2,657
    Rep Power
    11

    Default

    Im down We used to take a mcdonalds tray and a rope and have a buddy stand on the tray, (Western -) then cruise around with him.

  12. #12
    ecstasy_civic's Avatar
    ecstasy_civic is offline MMA guru, but still rage2's bitch
    Join Date
    Aug 2002
    Location
    calgary
    My Ride
    08 Si
    Posts
    2,411
    Rep Power
    11

    Default

    im totally down for that when i get some back tires and brakes im gonna bring out the rx7 when it gets snowy

  13. #13
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    Mckenzie
    My Ride
    jdm d16b
    Posts
    493
    Rep Power
    0

    Default

    ok ,we gotta do this
    where and when?

  14. #14
    Join Date
    May 2002
    Location
    oreo cookie
    My Ride
    a wrx.
    Posts
    8,024
    Rep Power
    18

    Default

    wtf...why would u guys wana do the same thing?

    thats the lamest shit ever

  15. #15
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    Torque Factory
    My Ride
    Apex Predator
    Posts
    1,040
    Rep Power
    10

    Default

    so who's bringing out the truck with the barbecue?

    looks like fun for the FWD cars out there tho nice vid

    "She takes premium dude! PREMIUM!!! DUDE!!!!"

  16. #16
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    Calgary
    My Ride
    A l337 chair
    Posts
    560
    Rep Power
    0

    Default

    Don't perpetrate that shit if you're a dumbass. I've seen so many people try to do that and flip over or hit a concrete pole. It may look easy, but those are skilled rednecks.

  17. #17
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    Torque Factory
    My Ride
    Apex Predator
    Posts
    1,040
    Rep Power
    10

    Default

    Originally posted by mrmattyk
    Don't perpetrate that shit if you're a dumbass. I've seen so many people try to do that and flip over or hit a concrete pole. It may look easy, but those are skilled rednecks.
    True, I wouldnt waste my time honestly. After damaging the truck I use to drive doing donuts on snow, I dont think I'll ever waste my time and $$ again. It does take skill, and its not worth learning in a car you love. (my little incident cost 300 bux to fix and i didnt even hit anything. Oh and the truck needed to be towed)..

    "She takes premium dude! PREMIUM!!! DUDE!!!!"

  18. #18
    ecstasy_civic's Avatar
    ecstasy_civic is offline MMA guru, but still rage2's bitch
    Join Date
    Aug 2002
    Location
    calgary
    My Ride
    08 Si
    Posts
    2,411
    Rep Power
    11

    Default

    It does take skill
    yes thats why im game, i do have skill anyways i would use my rx7 if we were gonna do a donut/ drift thing

  19. #19
    Join Date
    Sep 2002
    Location
    Calgary
    My Ride
    02 Sonic Blue, Mustang GT, Drop Top
    Posts
    297
    Rep Power
    0

    Default

    Originally posted by Jeff TYPE R
    wtf...why would u guys wana do the same thing?

    thats the lamest shit ever

    dont like it. then dont post ??????? they didnt ask if you liked the idea.

    im down for it.

    got my winter tires on now.

    should get some snow soon

  20. #20
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    Calgary
    Posts
    1,425
    Rep Power
    10

    Default

    I am a tokyo drift master in the truck.

    Im game. but i dont need trays


    Dave P

Page 1 of 2 1 2 LastLast

Similar Threads

  1. food poisoning?

    By Lo)2enz0 in forum General
    Replies: 6
    Latest Threads: 01-29-2003, 12:43 PM
  2. 24-hour food

    By mrmattyk in forum General
    Replies: 2
    Latest Threads: 01-12-2003, 03:01 PM
  3. Your Favorite Food?

    By Zephyr in forum Food and Dining
    Replies: 27
    Latest Threads: 12-02-2002, 11:37 AM
  4. Its Hamann Time!

    By RiceCake in forum General Car/Bike Talk
    Replies: 14
    Latest Threads: 05-28-2002, 11:16 PM
  5. Reaction time on drag strip

    By kenny in forum General Car/Bike Talk
    Replies: 12
    Latest Threads: 05-22-2002, 03:59 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •